• 1
  • 2
2013-01-17, 18:21
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bkb1000
Nej och det är just det som är min poäng

Jag uppfattade det som att du menade till skillnad från Mazetti. Men ingen av dem har alltså fått några hot dig veterligen?
Citera
2013-01-17, 18:47
Medlem
Bullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Gillar inte att TS länkar till aftonblaskan..

Här är en bättre källa:
http://www.friatider.se/nathat-pa-tw...ter-granskning

Janne Josefsson står på sig.
– Ska vi inte berätta detta om det då är sant? Är det att gynna de rika? säger han till Expressen.

Konstigt att dom ändå inte skriver om bakgrunden till kritiken. Eller nä det kanske inte är så konstigt, det är ju ändå Fria tider som raljerar om kommentarer från Södermalm. Märkligt att det finns männiksor som tar det här på allvar och dessutom länkar som trovärdiga källor.
Men nu hamnade jag visst OT.
Näthat är aldrig ok, men vissa drabbas hårdare.
Jag tror hur som att Mazetti varit nöjd om hon bara hade fått inlägg av karaktären fuck you, fuck you very much.
Citera
2013-01-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Konstigt att dom ändå inte skriver om bakgrunden till kritiken. Eller nä det kanske inte är så konstigt, det är ju ändå Fria tider som raljerar om kommentarer från Södermalm. Märkligt att det finns männiksor som tar det här på allvar och dessutom länkar som trovärdiga källor.
Men nu hamnade jag visst OT.
Näthat är aldrig ok, men vissa drabbas hårdare.
Jag tror hur som att Mazetti varit nöjd om hon bara hade fått inlägg av karaktären fuck you, fuck you very much.

Du är lika lögnaktig som en journalist..
Mazetti fick inte ta emot mer hat än JJ, jag läste kommentarerna, såg enbart 1 som kanske var på gränsen och den såg ut att vara skriven från någon kollega till Mazetti som bara ville ha en ursäkt att stänga kommentarerna.

Du ljuger och fövanskar i vanlig ordning, jag antar att du är rädd för våra framgångar på slutet?
Bra.
Citera
2013-01-17, 18:59
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pr1nnyra1d
E väll klart som fan uteliggare har mobiler, hur skulle annars någon få tag i dem?

TS skriver tiggare, inte uteliggare. Uteliggare har i allmänhet inte mobiler, pengarna går till annat livets nödtorft.
Tiggare däremot, det kan var en yrkesman som måste ringa till sin chef ,exempelvis för att säga -"på den här platsen kommer det in väldigt lite pengar", -"ska jag flytta till en annan" -"Kan du komma med minibussen och hämta upp mig", typ!
Citera
2013-01-17, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bkb1000
Kritik innehåller inte mordhot, uppmaningar till straffknull, skällsord som folkförrädare, batikhäxa, kommunistjävel, kulturberikare, idiotjävel, nyttig idiot och sådant.
Då blir det näthat.
Vänta lite, förresten, ETT sådant mejl är inte näthat, men när det kommer sexhundra kommentarer där ett antal i varierande grad innehåller ovanstående, är det inte svårt att förstå att människor känner sig utsatta för näthat.

Krönikören Torsell (som ju verkat vara en etablerad och sansad samhällsmedborgare) skriver på Avpixlat att han läst de kopierade kommentarerna till Mazettis text och att det handlade om TRE kommentarer som raderats innan allt försvann och att "djävla kärring" var det värsta tillmälet.

Har du annan information eller hittar du bara på en lista med skällsord? Var det verkligen någon som uppmanade till straffknull av Karin Mazetti i Icakurirens kommentarsfält?
Citera
2013-01-18, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Krönikören Torsell (som ju verkat vara en etablerad och sansad samhällsmedborgare) skriver på Avpixlat att han läst de kopierade kommentarerna till Mazettis text och att det handlade om TRE kommentarer som raderats innan allt försvann och att "djävla kärring" var det värsta tillmälet.

Har du annan information eller hittar du bara på en lista med skällsord? Var det verkligen någon som uppmanade till straffknull av Karin Mazetti i Icakurirens kommentarsfält?

Du verkar inte vilja förstå vad det handlar om.
Citera
2013-01-18, 10:59
Medlem
CockneyRejects avatar
jag förstår inte riktigt vad problemet är ? vem fan bryr sig om twitter-vänsterns hot ? de är inte som att dom är kapabla till något överhuvudtaget. Förstår att detta inte har mycket med sammahanget att göra men nu menar jag lite allmänt.
Citera
2013-01-18, 12:42
Medlem
Besvärjarens avatar
Vilken bra observationsförmåga ni har.. Jag kommer ihåg för en vecka sedan då en användare här tog upp den stora skillnad i hur SVT rapporterade om censur på nätet(Kina vs Sverige).
Citera
2013-01-18, 14:19
Medlem
trickydicks avatar
Ett ytterligare exempel på näthat
http://www.youtube.com/watch?v=xiJfEXn_1PI
Citera
2013-01-18, 15:07
Medlem
Bullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyto

Om man läser vad som skrivits på annat håll, bland annat här på Flashback känns det inte troligt faktiskt.
Citera
2013-01-18, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Om man läser vad som skrivits på annat håll, bland annat här på Flashback känns det inte troligt faktiskt.

Du kan väl redovisa det då, eller kanske går ditt tangentbord sönder om du skriver mer än två rader?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in