Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Du kan ju inte spela med på hans villkor hur som helst. Du måste ju se till DINA behov och intressen också! Du kan inte vara tillsammans med honom bara för att du tycker synd om honom.
Du säger att du vill ha barn men inte med honom - vad kan vi dra för slutsats från det uttalandet?
Jag har aldrig velat ha barn och sen träffade jag honom. Är livrädd för förlossningar nämligen. Alltid sagt till tidigare pojkvänner att jag inte vill ha barn. Det är definitivt honom jag vill vara med.
Han är jättesnäll, har väldigt många kompisar och är social och väldigt som lugn och varm. Charmig, säger mina kompisar. Han är en person man lätt tycker om. När han blir aggressiv så får han en blackout. Och han har varit såhär hela livet. Han mår dåligt för att han är såhär, men det är svårt att ändra ett sånt beteende. Han är ju en varm person och väldigt kärleksfull mot mig och alla och mår själv jättedåligt för att han är såhär. Det är därför han får depresseioner ibland för att han mår dåligt över hur han är. Därför vill jag inte ge upp honom. Han vill ju förändras själv! Det är bara så svårt att veta hur man ska göra, och ta steget. Säkert en kombination av att han mår dåligt och är rädd. och att han inte vill se problemet helt utan går hellre runt och mår sjukt dåligt.