Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-01-16, 18:14
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugerKukForPengar
Får trådar raderade av ingen anledning.
Nonsens. Dina trådar slängs för att du inte följer regelverket. Finns det en befintlig tråd om hur man gör för att bli böghora, och den dessutom är klistrad, så ska du hålla dig till den. Svårare än så är det inte.
Citera
2013-01-17, 09:50
Medlem
SugerKukForPengars avatar
Intressant nu försvann en tråd till. Den handlande om hur jag hittar invandrarbögar.

Får jag fråga varför ni hatar bögar så mycket? Det är någonting man födds med inte ett val.
Citera
2013-01-17, 16:25
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Intressant nu försvann en tråd till. Den handlande om hur jag hittar invandrarbögar.

Får jag fråga varför ni hatar bögar så mycket? Det är någonting man födds med inte ett val.
Men du förstår väl att det beror på att nivån på trådarna är bortom låg? Inte att du är bög?

Använd sökfunktionen, titta i befintliga trådar, titta i klistrade trådar så behöver du inte starta dina tunna trådar med som bara består av en oneliner...
Citera
2013-01-17, 20:06
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Som Ogden sa här ovanför. Plus att den var gränsfall för 1.01.
Citera
2013-01-17, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Men du förstår väl att det beror på att nivån på trådarna är bortom låg? Inte att du är bög?

Använd sökfunktionen, titta i befintliga trådar, titta i klistrade trådar så behöver du inte starta dina tunna trådar med som bara består av en oneliner...
Visa en tråd som handlar om var jag hittar invandrarbögar.
Citera
2013-01-20, 15:08
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Visa en tråd som handlar om var jag hittar invandrarbögar.
Behöver du ha allt utskrivet för dig i klartext för att förstå?

Hur träffar man folk? Ja, exempelvis internetdejtar. Då finns en stor klistrad tråd om nätdejting.
Lite får du fan tänka själv. Du får lägga ihop 2 och 2 själv. Du är en vuxen människa.
Citera
2013-01-20, 15:12
Medlem
ischs avatar
Citat:

Du hade nog varit mer nära sanningen om du skrev om det utbredda idiothatet hos moderatorerna.
Citera
2013-01-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Behöver du ha allt utskrivet för dig i klartext för att förstå?

Hur träffar man folk? Ja, exempelvis internetdejtar. Då finns en stor klistrad tråd om nätdejting.
Lite får du fan tänka själv. Du får lägga ihop 2 och 2 själv. Du är en vuxen människa.
Det finns en massa trådar som ska bort med samma resonemang.
Citera
2013-01-21, 21:00
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Det finns en massa trådar som ska bort med samma resonemang.
Trådar som är väldigt lika andra trådar papperskorgas eller sammanfogas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in