Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-01-16, 09:38
Medlem
SugerKukForPengars avatar
Det är dags att vi diskuterar det utbredda böghat som finns på Flashbacks moderatorkår. Jag tänker inte nämna några namn men vad ska vi göra för att rena Flashbacks moderatorkår från böghat?
Citera
2013-01-16, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugerKukForPengar
Det är dags att vi diskuterar det utbredda böghat som finns på Flashbacks moderatorkår. Jag tänker inte nämna några namn men vad ska vi göra för att rena Flashbacks moderatorkår från böghat?
Jag är inte bög och har inte blivit trakaserad av moderatorer, men du kanske är bög och kan förklara på vilket sätt du blivit trakaserad/hatad, inte av vem men hur...
Citera
2013-01-16, 09:44
Medlem
SugerKukForPengars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petthepoon
Jag är inte bög och har inte blivit trakaserad av moderatorer, men du kanske är bög och kan förklara på vilket sätt du blivit trakaserad/hatad, inte av vem men hur...
Får trådar raderade av ingen anledning.
Citera
2013-01-16, 09:57
Medlem
Citat:

Kan ha att göra med nivån på dina trådar... Sandlådan är högt upp i jämförelse...
Citera
2013-01-16, 09:58
Medlem
Citat:

"Åh, fan, en sån där igen. Nej, bäst att ta bort tråden!"

Du tror inte att det beror på någonting annat?
Citera
2013-01-16, 09:58
Moderator
Allaballawallas avatar
Med tanke på att det finns minst en homosexuell man bland moderatorerna så är det nog inte det som är anledningen till att dina trådar raderas eller korgas.
Det handlar nog snarare om den extremt låga nivån på dina trådar.

Starta lite vettiga trådar istället så ska du se att de får vara kvar.

Hur det ser ut med inställningen till homosexuella män bland samtliga moderatorer har jag ingen aning om men de har ett regelverk som de utgår ifrån, så att det skulle vara på grund av homofobi du skulle bli behandlad så som du påstår tror jag inte på.

Kom gärna med konkreta exempel.
Citera
2013-01-16, 11:03
Moderator
Humbugs avatar
Du tänker alltså på tråden "Suger en kuk ställ frågor?"?

Ja, det var ju väldigt homofobiskt av oss...
Citera
2013-01-16, 11:07
Medlem
ojns avatar
Du ska kontakta moderatorn i första hand, enligt Jag vill klaga på en Moderator/ett beslut av en Moderator.
Och jag kollade din raderade trådstart. Ordagrant:
Citat:
Japp jag suger en kuk just nu ställ era frågor.
Om du på allvar inte begriper varför den är värdelös är du ju fan dummare än en vegetarisk Gorby's.
Citera
2013-01-16, 11:13
Medlem
Foxxyboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Du ska kontakta moderatorn i första hand, enligt Jag vill klaga på en Moderator/ett beslut av en Moderator.
Och jag kollade din raderade trådstart. Ordagrant:

Om du på allvar inte begriper varför den är värdelös är du ju fan dummare än en vegetarisk Gorby's.

Detta kan vara den roligaste kommentaren jag läst av en moderator i samma höjd med Zom's kommentar: "Husvagnsmongo" +1
Citera
2013-01-16, 11:53
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
En av moderatorerna är ju själv homosexuell, så helt homofobiska kan de inte vara, inte alla i alla fall.

https://www.flashback.org/sp37894120
Citera
2013-01-16, 13:05
Medlem
Cpt-Gaish-Wayzs avatar
Kan ju inte bero på exempel som plockats fram iaf, TS får nog vara mer specifik. Kille eller tjej som snaskar klubba, det är en skittråd.

Gulligt användarnamn dessutom, hoppas inte att skitiga trådar om att suga kuk och användarnamnet används som en typ av gerillamarknadsföring. Du hittar nog fler kunder på QX.
Senast redigerad av Cpt-Gaish-Wayz 2013-01-16 kl. 13:08.
Citera
2013-01-16, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
En av moderatorerna är ju själv homosexuell, så helt homofobiska kan de inte vara, inte alla i alla fall.

https://www.flashback.org/sp37894120

Hade jag ingen aning om!

Då har jag flörtat med honom över PM helt i onödan då...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in