Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-01-15, 23:53
Medlem
SeMeNoMores avatar
Jag har en idé. På Flashback har man gjort som så att avatarer som är NSFW censureras (om man inte tar bort censuren manuellt) och detta bör även gälla för länkande i trådar. Ungefär som spoilerfunktionen ska det fungera hade jag tänkt bara så att man får en förvarning om man drar upp något naket eller extremt våldsamt. Man har alltså länken i en ruta där det står NSFW.

Behöver inte vara komplicerat.

NSFW står för not safe for work.
Citera
2013-01-16, 00:20
Medlem
Detta är nog ett väldigt icke-existerande problem. Läs vad andra användare har skrivit om länken, alternativt sluta klicka på random länkar om du är osäker. Skriver personen inte vad som finns i länken tvivlar jag på att denne skulle bemöda sig med att NSFW:a den.
Citera
2013-01-16, 01:19
Medlem
BigFatCones avatar
Eller så förutsätter man att alla länkar är NSFW och sköter sitt FB-surfande utanför betald arbetstid. Eller åtminstone väntar till chefen och kollegorna inte ser.
Citera
2013-01-16, 02:01
Medlem
crillecrilles avatar
Totalt jätteonödigt. Man läser, sen klickar man. Klarar man inte av att läsa får man skylla sig själv. Klickar man på en länk utan beskrivning när man sitter dåligt till får man helt enkelt gå till sig själv och ställa frågan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in