• 1
  • 2
2013-01-18, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realia
Håller med det här, delar din passion och har inte riktigt hittat någon lösning. Dvs för de som inte blir övertygade, vilket de flesta ändå har blivit

Jag börjar alltså i 69:an, sen tar jag ett fast tag om hennes bröst underifrån och trycker upp henne så att hon sitter rakt upp. Då är det som du säger, att hon låter bli att tynga ner sig på ansiktet utan sätter sig lite upp. Då försöker jag sänka henne mjukt och långsamt så hon får vänja sig vid tanken. Brukar funka.

Jag brukar göra så när hon rider min kuk vilket hon gillar att jag "flyttar upp henne" och kryper ner under henne. Men jag skulle vilja att hon gjorde det på eget initiativ, i princip beordrade mig att ligga på rygg och började rida mitt ansikte och gnuggar skrevet mot mitt ansikte. Men det kan vara så att det krävs en dominant ådra vilket jag tyvärr inte tror att hon har, men det kanske går att utveckla
Citera
2013-01-18, 11:04
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeb28
Jag kan svara på det, om hon ville att jag skulle sitta på hennes ansikte för att hon tänder på det så skulle jag göra det. Inget märkvärdigt med det...
Du har fortfarande inte svarat på min fråga som jag ställt två gånger och som jag nu kommer att göra igen för tredje gången; skulle du njuta av att sitta på hennes ansikte?
Citera
2013-01-18, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Du har fortfarande inte svarat på min fråga som jag ställt två gånger och som jag nu kommer att göra igen för tredje gången; skulle du njuta av att sitta på hennes ansikte?

Jag tror inte att jag skulle njuta av det på annat sätt än att jag skulle njuta av att se henne njuta. Är det svar på din fråga ?
Citera
2013-01-18, 12:44
Bannlyst
Prova först med att be att hon sitter på din mage, nästa gång ber du henne att sätta sig lite längre upp osv.
Citera
2013-01-20, 16:45
Medlem
Scherbatskys avatar
Dra henne dit, det gör min sambo. Jag gillar det när jag väl är där, men känner mig lite obekväm med att själv ta initiativet till det så det är bara bra att han hjälper till.
Citera
2013-01-20, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scherbatsky
Dra henne dit, det gör min sambo. Jag gillar det när jag väl är där, men känner mig lite obekväm med att själv ta initiativet till det så det är bara bra att han hjälper till.

Tack för tipset, får jag fråga varför du känner dig obekväm med det, är det för mycket dominans i handlingen eller beror det på något annat ?
Citera
2013-01-21, 06:32
Medlem
Scherbatskys avatar
Citat:
Tack för tipset, får jag fråga varför du känner dig obekväm med det, är det för mycket dominans i handlingen eller beror det på något annat ?

Det är precis så, jag är ingen dominant människa i sängen. Det går dock lättare för varje gång så snart kanske jag vågar göra det på eget initiativ.
Citera
2013-01-21, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scherbatsky
Det är precis så, jag är ingen dominant människa i sängen. Det går dock lättare för varje gång så snart kanske jag vågar göra det på eget initiativ.

Det är det jag hoppas på också, att hon skall bli mer dominant...
Citera
2013-01-21, 17:20
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Jag tror inte att jag skulle njuta av det på annat sätt än att jag skulle njuta av att se henne njuta. Är det svar på din fråga ?
Hahaha nej du har inte svarat på min fråga, jag vill ha ett "ja" eller "nej". Så att vi kan gå vidare med frågor o svar.
Citera
2013-01-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Hahaha nej du har inte svarat på min fråga, jag vill ha ett "ja" eller "nej". Så att vi kan gå vidare med frågor o svar.

Vad är det som är otydligt ?

Ja, jag skulle njuta av att hon blev upphetsad
Nej, jag skulle inte njuta av själva sittandet.

Tydligare än så kan jag inte bli !
Citera
2013-01-21, 22:17
Medlem
Shees avatar
Har också svårt för det, han har inget emot det utan brukar bli att han får övertala mig.
När jag väl är där är det hur skönt som helst men det är något som känns fel med att skrev över någons ansikte :S

Har ingenting med dominans att göra för min del, mer att jag inte känner mig helt bekväm med den positionen, men har vi sex brukar jag ofta vara överst och då är det inga problem.
Citera
2013-01-22, 20:34
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Vad är det som är otydligt ?

Ja, jag skulle njuta av att hon blev upphetsad
Nej, jag skulle inte njuta av själva sittandet.

Tydligare än så kan jag inte bli !
Du ser ju själv, du skulle inte njuta av att sitta på henne, så känner hon också..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in