• 5
  • 6
2005-06-03, 06:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cytostatika
Är du kanske lite avundssjuk på mig?
Jag är negerkung, det är bara att acceptera, även om du blir avundssjuk så kan du inte göra så mycket åt det för du har inget att besticka moderatorerna med, men jag har eftersom jag enligt alla äger cyberacid, så du kan vara säker på att precis alla moderatorena är helt maskfria av alla de avmaskande piperazinerna jag besticker dem med.....
Jag tycker inte att jag bryter mot någon av nedan regler, att förvägras låta den konstnärligt och poetiska energin flöda fritt vore ren facism som hör till svunna tider, samt att jag är inte riktigt frisk efter alla år av narkotikan jag använt så det måste också detta anses som en förmildrande omständighet, precis av samma anledning som man inte kan förvägra inkontinenta att bada i offentliga simhallar. Eller tvinga personer med downs syndrom att endast vistas ute med en påse över huvudet för att inte väcka förargelse eller avsky.

När allt kommer till ytan och om man läser dig mellan raderna så kanske man kan ha skäl att tro att till och med du är av den uppfattningen att udda personer, handikappade, homosexuella och andra "avvikande " individer inte är välkommna i offentliga miljöer, forum eller andra offentliga miljöer? Är du rasist eller? I så fall har du brutet mot forumets lag:

1.04. Hets mot folkgrupp är förbjudet.

Jag tycker att du skall ta och dämpa dig själv. Att sedan anklaga mig för att äga cyberacid utan att du har belägg för det kallas olaga förtal (jodå det gör det visst, det kan anses vara djupt kränkande att bli anklagat att äga en knarkshopp) och det är en regel du brutit mot i det verkliga livet eftesom den lagen finns i Svenska lagboken vilket gör att du kan riskera åtal om jag skulle få för mig att anmäla dig för det.

Cystostatika, din egna cancer i cyberspace
Vad är det du säger? Har du köpt dig fri av Tim, genom att skicka honom gratis Pacman, och jag ska vara avundsjuk på detta nu.
Och nu så ska du anmäla mig till polisen, snälla gör inte det
Citera
2005-06-28, 17:12
Medlem
porrpumpans avatar
Tycker precis som alla andra att det är skitlöjligt av cytostatika att göra reklam för sina egna produkter. Eller nej, det är inte löjligt utan barnsligt med tanke på hur han går till väga. Fast i och för sig får ju han saluföra sina produkter hur han vill. Fast jag tycker inte att han borde få vara medlem här om han ska göra smygreklam för sina produkter. Men det står väl i och för sig inget i reglerna om att man inte får göra reklam för produkter.
Citera
2005-06-29, 07:39
Medlem
DxMs avatar
Jag prova en Yellow Pacman och jag kände inte ett skit. Ytterligare en sorts fulknark som inte fungerar, iallafall på mig.
Citera
2005-06-29, 12:39
Medlem
stolens avatar
Men ni blev ju ganska ägda av honom (cytostika?) allihopa...iaf i humorväg! hahahahahhaah Du borde fan bli kändis...hahaha roligaste läsningen denna månad!
Citera
2005-06-29, 17:06
Bannlyst
Men om det nu existerar en annan aktör än LäderLasse, som går under namnet Cytostatika, varför går då betalningarna till Cyberacid till en Lars Bergqvists konto?
Citera
2005-07-01, 10:27
Medlem
porrpumpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Men om det nu existerar en annan aktör än LäderLasse, som går under namnet Cytostatika, varför går då betalningarna till Cyberacid till en Lars Bergqvists konto?

Hur vet du att de gör det?

Och om de nu skulle göra det, vad spelar det egentligen för roll? Bara för att de går till ett konto som står i Lars Berquist's namn så måste väl inte pengarna gå till honom.
Citera
2005-07-01, 10:41
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Hur vet du att de gör det?

Och om de nu skulle göra det, vad spelar det egentligen för roll? Bara för att de går till ett konto som står i Lars Berquist's namn så måste väl inte pengarna gå till honom.

Men...om jag hade tagit över en cybershop så hade jag självklart även ändrat kontonumret till mitt eget, det säger sig väl självt att man inte har kvar den förra ägaren namn på kontonumret eftersom han i praktiken då fortfarande basar över pengarna som sätts in...lr?
Citera
2005-07-01, 10:51
Medlem
techno_the_kings avatar
har en hög pacmannar här hemma å ska prova dessa snart å eftersom man blir berusad på 1 starköl så bör nog dessa fungera bra på mig,får inta 1 i morgon å komma med en tripprapport sen
Citera
2005-07-01, 11:41
Medlem
DxMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
har en hög pacmannar här hemma å ska prova dessa snart å eftersom man blir berusad på 1 starköl så bör nog dessa fungera bra på mig,får inta 1 i morgon å komma med en tripprapport sen

Har du en hög kan du lika gärna ta två, för en pacman hände det inte mycket på kan jag lova.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in