Skulle vilja ha en liten racing ratt att sätta in i Volvon. Vet att min styvfar för ett x-antal år sedan hade en liten grön ratt i sin Blazer. Nån som vet vart man kan införskaffa sådana?
Jadu. Förr fanns det på Biltema i massor. Mekonomen har en på en dia av 340mm. Kanske för stort?
Blev förvånad själv att utbudet var så klent. Men när jag tänkt efter så är det inte så lustigt. I dag kan man inte sätta in vad som helst i bilarna pga Airbag o div elektronik.
runt 350mm är standard för eftermarknadsrattar av sportmodell. Ibland stöter man på mindre.
Jag kan rekommendera en titt i båthandeln, de brukar ha mindre rattar tillgängliga.
Jadu. Förr fanns det på Biltema i massor. Mekonomen har en på en dia av 340mm. Kanske för stort?
Blev förvånad själv att utbudet var så klent. Men när jag tänkt efter så är det inte så lustigt. I dag kan man inte sätta in vad som helst i bilarna pga Airbag o div elektronik.
Jo jag förstod att det inte var en fabriksny V70
Fråga två är vilka krav du har?
Har nämligen ett barn som ska flytta hemifrån i dagarna så jag sitter o spånar Blocket åt henne just nu. I går såg jag tre nya annonser på just rattar. Kan vara en väg att gå.