Fan vad dåligt väder i Södermanland! Skall ut på söndag och titta till mina 94 damer Hoppas jag kan ta lite bilder till er. Skall köra på några nävar kalk för PH.
Fan vad dåligt väder i Södermanland! Skall ut på söndag och titta till mina 94 damer Hoppas jag kan ta lite bilder till er. Skall köra på några nävar kalk för PH.
Dom måste vara stora och fina nu Ja glöm inte kameran.
I here you man..
Var på besök hos damerna idag efter 30 mm regn och piss på en vecka.. Inte en jäätteskoj syn men inte helt åt helvete heller tycker jag väl.
Hermisen, vars topp både minskat i storlek och fått mer frökapslar.. :/
Dom andra har gulnat rejält och jag är rädd att två utav dom, varav en den största på 110 cm, är hermisar/hanar dom också.. Blir ingen flytt av dom oavsett, men förlorar man mycket röka på det?
Trevliga bilder! Ge dem näring eller lite gödsel. Jag kör i vanlig jord tills vecka 4, då lägger jag på gödsel / näring så att budsen ger bättre avkastning i blom. Fick otroligt fint och potent röka förra året.
För fan ryck hanar/hermisarna direkt.. förstör ju hela odlingen..
Pollinerade honor blir bra mycket sämre röka och fröar sig..
Äsch! Har en inomhusodling som det läggs mer krut på, pallar inte scouta nya platser och skit. Plus att det är bagseeds så har ingen aning om dom ens hinner bli klara.
Äsch! Har en inomhusodling som det läggs mer krut på, pallar inte scouta nya platser och skit. Plus att det är bagseeds så har ingen aning om dom ens hinner bli klara.
aja, bara köra på då.. kanske kan göra något okej hasch av allt rökbart..