Citat:
Ursprungligen postat av Stoness
Har stort problem som bara blir värre och värre. Börja förra året i juni att jag hade ont i huvudet. Bara vänstra sidan. Ont flera veckor. Läkaren sa att set inte var något. Sen i juli börjar det bli något konstigt med halsen på vänster sida. Kändes som om jag hade något där. Försvann kom tillbaka men nu även på utsidan av halsen. Läkaren hittar inget. Ger mig ångest dämpande och även nå lycko piller som jag äter än. Läkaren tror inte på mig. Halsen har blivit värre. Nu när jag ligger ner känns det som om någon stryper mig. Tryck i huvudet. Är livrädd för cancer/ tumör. Någon som känner igen detta?
(min markering)
Jag tyder den markerade meningen som att du känner ett tryck i halsen när du ligger? Givetvis inte samma som att någon stryper dej.
Men jag funderar på om dom kollat dina blodvärden med tanke på sköldkörtelsjukdom? En växande struma enkelt uttryckt.
Jag tycker det varit en bra idé bland alla symtom du upplever och kanske har de redan gjort det.
Du får se till att ta upp dina problem på allvar nu om du är gravid! Inte bra med en hel del olika mediciner i denna situation. Du får be en läkare gå igenom medicinerna så du inte skadar ett litet barn.