Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-01-13, 23:35
Medlem
Läste att antal besökare minskat kraftigt sedan HÄ ersatts med något plank där moderatorerna väljer ut vad som mest ska synas för den stora massan.

Hur många var online innan dess?

Idag var det 50k på kvällen.
Citera
2013-01-13, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sydnorsken
Läste att antal besökare minskat kraftigt sedan HÄ ersatts med något plank där moderatorerna väljer ut vad som mest ska synas för den stora massan.

Hur många var online innan dess?

Idag var det 50k på kvällen.

Brukar väl snitta runt 40-60 000 under kvällarna.
Går ju inte att säga så mkt om ett besökstapp på 2 dagar,, och ännu mindre vad det beror på om det nu skulle skett.
Citera
2013-01-13, 23:45
Medlem
WizHoles avatar
Själv surfar jag FB från gång till annan (som nu) via appen. Men det har ännu inte kommit någon uppdatering så jag kommer inte åt "planket" då appen hänvisar till heta ämnen och varpå appen crashar.
Citera
2013-01-14, 00:10
Medlem
ojskis avatar
Tja, bra mycket mer än för bara något år sedan. Var det inte runt detta dagliga snitt på 40-60000 besökare som besökarna landade på under Lurifaxflux självmord och flashbacks servrar inte pallade trycket?
Citera
2013-01-14, 06:58
Medlem
Nu är det 9600 besökare online.

Så litet antal besökare var det riktigt länge sedan jag såg på fb
Citera
2013-01-14, 08:19
Medlem
Sunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pytt-I-Pannan
Nu är det 9600 besökare online.

Så litet antal besökare var det riktigt länge sedan jag såg på fb

Det brukar aldrig vara särskilt många besökare om morgonen. Folk ser vad de vill se, inget nytt under solen.
Citera
2013-01-14, 10:02
Tekniker
kookamungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydnorsken
Läste att antal besökare minskat kraftigt sedan HÄ ersatts ...

Jag vet inte vilken tillförlitlig källa som du fått den informationen från, men det är fel. Trafiken igår kan inte beskrivas som något annat än normal. Trafikens ebb och flod har till stor del att göra med aktuella händelser. Med tanke på det som skett i Örebro antar jag att det kommer bli över 50.000 besökare ikväll.

Aktuella ämnen är inte en helt färdigitererad funktion. Om du har några bra idéer på hur du tycker att AÄ borde se ut och fungera kan du skriva i tråden avsett för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in