2013-01-13, 01:29
Bannlyst
Vad är det för fel på att inte vilja jobba? Vad är det för fel på att tycka att det är skönare att spendera dagen i soffan eller sängen under täcket?

Jag är en person som tycker att det är jobbigt att vakna på morgonen med en obligatorisk uppgift eller plikt på mitt samvete. Jag väljer alla dagar i veckan att ligga i sängen och dra mig än att vara på en arbetsplats och göra jobbiga saker.

Vad stör det er?
Citera
2013-01-13, 01:31
Medlem
trattfans avatar
Vill du vara en misslyckad person utan någon framtid så kör på!

Jag kommer inte ogilla dig, däremot kommer jag se ner på dig!
Citera
2013-01-13, 01:31
Medlem
Äru ekonomisk oberoende bryr jag mig inte det minsta, annars kan du väl räkna ut själv vad vi stör oss på?
Citera
2013-01-13, 01:33
Medlem
Jag ser ner på dig därför att du är en socialparasit som lever på oss andra som arbetar.
Såvida, som sagts tidigare, du inte är ekonomiskt oberoende, och alltså lever på pengar du ärvt eller tjänat ihop.
Citera
2013-01-13, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Äru ekonomisk oberoende bryr jag mig inte det minsta, annars kan du väl räkna ut själv vad vi stör oss på?

Nä nä, sakta i backarna. Jag läste någonstans att ett land klarar sig med 5% arbetslöshet. Om jag bara håller mig bland dom 5% så gynnar det din ekonomi.
Citera
2013-01-13, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benghuvud
Vad är det för fel på att inte vilja jobba? Vad är det för fel på att tycka att det är skönare att spendera dagen i soffan eller sängen under täcket?

Jag är en person som tycker att det är jobbigt att vakna på morgonen med en obligatorisk uppgift eller plikt på mitt samvete. Jag väljer alla dagar i veckan att ligga i sängen och dra mig än att vara på en arbetsplats och göra jobbiga saker.

Vad stör det er?

Hur finansierar du toapapper, bregott och bostaden din soffa står i?
Citera
2013-01-13, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Jag ser ner på dig därför att du är en socialparasit som lever på oss andra som arbetar.
Såvida, som sagts tidigare, du inte är ekonomiskt oberoende, och alltså lever på pengar du ärvt eller tjänat ihop.

Det är väl ingen som tvingar dig att arbeta, du kan göra samma sak som mig.
Citera
2013-01-13, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blärk
Hur finansierar du toapapper, bregott och bostaden din soffa står i?

Bidrag
Citera
2013-01-13, 01:36
Medlem
Daineas avatar
Citat:
.

Vad stör det er?

Inte överhuvudtaget! Hellre det än dom som tror att dom har "rätt" till ett jobb!
Citera
2013-01-13, 01:36
Medlem
Citat:
Bidrag

Från?
Citera
2013-01-13, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blärk