2013-01-12, 23:38
Medlem
Tjabba!

Är det bara jag som funderat över hur kändisar får tag i sitt cannabis? Jag själv tror inte att dom hänger med småbecknare i förorten och köper hur som helst utan hur gör de? Vissa av kändisarna i USA har med sig CB på flygplan eller dylikt men de flesta där har ju ett "recept" utskrivet.

Sen en annan fråga. Hur kan polisen i Sverige inte stoppa kändisar som öppet brukar cannabis? Tänker på den halvstora rapparen Näääk och hans "bror" Nimo då de öppet i ett inslag i Kingzizemagazine rullar upp en fet! Ex:http://www.youtube.com/watch?v=pd4Ti9REyhE runt 03:00 så sitter han klart och tydligt med en spliff och tidigare i klipper meckar Nimo upp den.

Diskutera
Citera
2013-01-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snugglarn
Tjabba!

Är det bara jag som funderat över hur kändisar får tag i sitt cannabis? Jag själv tror inte att dom hänger med småbecknare i förorten och köper hur som helst utan hur gör de? Vissa av kändisarna i USA har med sig CB på flygplan eller dylikt men de flesta där har ju ett "recept" utskrivet.

Sen en annan fråga. Hur kan polisen i Sverige inte stoppa kändisar som öppet brukar cannabis? Tänker på den halvstora rapparen Näääk och hans "bror" Nimo då de öppet i ett inslag i Kingzizemagazine rullar upp en fet! Ex:http://www.youtube.com/watch?v=pd4Ti9REyhE runt 03:00 så sitter han klart och tydligt med en spliff och tidigare i klipper meckar Nimo upp den.

Diskutera

Har du inte sett Entourage? dom är ju människor dom med
Citera
2013-01-13, 00:30
Medlem
kiittys avatar
Jag har funderat över det faktum att det finns hur mycket droger som helst backstage på festivaler och konserter. Började tänka på det på Peace and love I somras då Thåström var allt annat än opåverkad, varför gör aldrig polisen något? Är inte kändisar lika inför lagen?
Citera
2013-01-13, 02:12
Medlem
Tidigare kontakter sen innan dem vart kända? Nån speciell person som langar just till "kändisar" alltså inom den världen..och nej, kändisar blir inte samma dömda som en vanlig dödlig person
Citera
2013-01-13, 03:12
Medlem
Medecinskt marijuana, kontakter till odlare de har fått tag på, managerns assistent får väll annars åka ut till slumområdena.
Citera
2013-01-13, 14:29
Medlem
Rabbitspirits avatar
Jag gissar på deras vänner och personal får fixa åt dom
Har dock också funderat på varför svenska polisen inte bryr sig om kändisar här.
Men dom är väll för fega eller inte orkar få onda ögat på sig av chefer och annat pack.
Citera
2013-01-20, 11:11
Medlem
Kastanjeros avatar
Polisen skiter i om rika människor blazar. Kända människor är så rika att Psykopat-snutarna inte kan paja hela deras liv genom ett gripande. Därför ger sig dessa skadeglada as istället på 15 - 20-åringar med hela livet framför sig
Citera
2013-01-20, 11:39
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=2qy6o1qE-RA

bara att kolla o bedömma!
Citera
2013-01-20, 21:08
Medlem
Gingers avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article10899583.ab

Alla har ju inte samma tur.
Citera
2013-01-21, 00:42
Medlem
jamesdeans avatar
Jag tror det handlar mycket om en kombination av att vara ekonomiskt oberoende, inte ha några skyldigheter mot kolleger eller familjemedlemmar, samt ha ett yrke där cannabisrökning inte skadar ens rykte. Som kändis har man helt enkelt inte så mycket att fölora.

Men man får även tänka på vilket yrke kändisen har. Det är skillnad på en känd rockstjärna och en känd politiker, t.ex. Den första kan ertappas med en joint i handen och ingen bryr sig, men inte det senare.
Citera
2013-01-21, 10:30
Medlem
Tror inte att de struntar i alla. Snoop dogg blev ju tagen i Sverige en gång för att de misstänkte att han var påverkad, så att han var tvungen att lämna urinprov.
Citera
2013-01-21, 10:41
Bannlyst
De mykke vanli att Fabror Bäng gripa Kendisar like your example Nääk o Nimo dom Gripa ibland samma me Labyrint o Ken Ring etcetera Bara om du Gör sån Musik som hip hop elr Reggae den fabror bäng tittar Extra till Dig.

Sen finns Andra exempel med SNoop Doggy Dogg (Nu kallad LION) Sean Paul jag komma håg dom Gripa min Legend Lee Scratch Perry. E du Svart police se Svart..

Blessings Daddy
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in