2013-01-12, 13:05
Medlem
Man närmare 30.
vikt 88kg

DPT 70mg (uppskattningsvis)

FYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAN

Några sekunder efter nålen är ute så börjar hela världen spricka upp som en mosaik, där varje bit av mosaik blir massor med nya mosaikbitar.

Effekten är verkligen hård, har ingen aning om vart det kommer att bära iväg, det känns okey, men samtidigt ett fysiskt obehag. Inte illamående, men ändå illamående. Ett obehag helt enkelt. Och min förundran över att en männniska ens kan uppleva något sådant är en av mina första tankar

Tänk 40 LSD lappar som slår på exakt samtidigt med full kraft

Det slår jävligt hårt, pulsen skenar också upp, mitt hjärta är vant att slå hårt av höga doser centralstimulanter, men det här är mycket värre och kroppen är det bara glömma att röra.

Verklighetsförankringen försvinner, känns som jag svävar mellan olika platser, där rummet jag befann mig i endast var ett av dem. Jag måste fokusera mig ytterligt för att kunna säga någonting och att se personen bredvid mig.

Pulsen är otroligt hård, och det finns en psykisk svårighet, att slappna av är otroligt skönt, som att sväva i en orgasm, men obehaget förstör upplevelsen och det går inte att slappna av som på t.ex Nbome och bara ligga och åla sig och njuta.

Jag inte berätta om några djupa upplevelser eller insikter därför att jag tog för mycket och hade fullt upp med att bara hantera det som hände

Jag kunde inte hänga kvar i verkligheten, och den blev oviktig på något vis. Jag tänkte på personen bredvid mig, och vad hon upplevde, jag försöka säga och förklara men kunde inte och släppte det på något vis, svårt att förklara att inte bry sig om den verklighet man vet någonstanns att man befinner sig i, det är okey att försvinna från den, det är t.om okey att inte komma tillbaka till den på väldigt lång tid, om någonsin. Just då det enda störande är upplevelsen av den egna kroppens obehag.

En kropp man inte känner, en kropp man inte ser.

Jag är psykiskt stabil så jag låter inte sådana upplevelser bära iväg med mig i panik eller oro utan behåller mitt inre lugn så det blev inte en snedtripp, men det var för starkt. Hade det fysiska obehaget och pulsen inte vart så extremt hög hade jag verkligen njutit av det.

När det efter en timme började lägga sig var jag lättad över att det inte varade längre, dom introverta synerna var otroligt vackra, dom yttre synerna lika så, som ett filter, bilderna på TV:n växlade mellan att se ut som om disney ritat bilderna i färggranna mosaiker med stora bitar, till oljemålningar, till photoshops soft brush

Skrattade åt min egen dumhet, oförsiktighet.

Jag gör inte om det!
Citera
2013-01-12, 15:05
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Jag får också starkt fysiskt obehag av dpt. Det kanske är lika bra, annars hade man missbrukat det som heroin för euforin det ger är fantastisk. Skönt att ruset är så kort så man slipper vara helt fuckad länge.
Citera
2017-02-20, 19:28
Medlem
Overklighetss avatar
Jag sköt också DPT för några år sedan. Kanske 40mg. Det blev helt svart. Sen vaknade jag upp ~två timmar timmar senare, helt normal. Skumt. Tror inte att man ska skjuta så mycket. Men då det för mig bara blev svart så vet jag förstås inte. Har nålar hemma nu så tanken slog mig. Och DPT är det enda som jag har hemma förutom 4-aco-dmt. Så jag tror inte det.
Senast redigerad av Overklighets 2017-02-20 kl. 19:31.
Citera
2017-03-28, 18:56
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Jag sköt också DPT för några år sedan. Kanske 40mg. Det blev helt svart. Sen vaknade jag upp ~två timmar timmar senare, helt normal. Skumt. Tror inte att man ska skjuta så mycket. Men då det för mig bara blev svart så vet jag förstås inte. Har nålar hemma nu så tanken slog mig. Och DPT är det enda som jag har hemma förutom 4-aco-dmt. Så jag tror inte det.

Då sitter du på två ingredienser som tillsammans utgör den starkaste eufori jag någonsin upplevt, dpt + 4-avi-DMT är riktigt riktigt nice tillsammans
Citera
2017-03-28, 21:49
Medlem
StuckenGriss avatar
Synd att du inte kunde släppa taget helt, det hade nog tagit dig till nirvana =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in