• 5
  • 6
2013-02-25, 19:08
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dejad
Så du menar att människor som måste jobba de tider du är ledig (för att serva dig när du är ledig) är sämre? Måste faktiskt säga att det är ganska skönt att slippa vara ledig när andra är det. Att trampa in på banken/ica butiken när det bara är jag och två pensionärer där är riktigt trevligt jämfört att hetsa under lunchrasten eller att handla precis när alla är på väg hem från jobbet och ska fylla på med tacokryddor, micromat och grandiosa... Ibland kan det vara skönt att slippa den där sociala sammankomsten som man ändå inte känner för att gå på med ett enkelt, sorry, ska jobba ikväll. Vips så slipper man titta på kompisens sööööta bäääbiiiiis som nu har börjat skrika konstant men är sååååå sööööt att man måste samla hela jävla vänskapskretsen för att titta på monstret..
Självklart handlar det inte om att vara en sämre eller bättre människa i allmänhet. Jag är själv student och är ledig lite när jag känner för det. All heder till de som jobbar kväll - men vad har det med frukostvanor att göra?
Det är bra att försöka lära sig att äta frukost på morgonen för oss som inte som du arbetar inom servicesektorn, så långt kan jag sträcka mig
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in