2013-01-11, 19:13
Medlem
Tja, satt och snackade med min polare om denna video

https://www.youtube.com/watch?v=BACnPBdsH20

efter mycket om och men så började vi att diskutera invignings ritualer i sverige och han säger att i dom flesta gängen i sverige så måste man döda för att bli en "full blodig medlem".
Stämmer det?
om inte, vad har gängen för "ritualer"?
Citera
2013-01-11, 19:21
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxsuger

efter mycket om och men så började vi att diskutera invignings ritualer i sverige och han säger att i dom flesta gängen i sverige så måste man döda för att bli en "full blodig medlem".
Stämmer det?

I Gangland så var man i början endast välkommen som medlem om man hade suttit för mord/ dråp. Detta tog man tydligen bort sen då medlemsantalet inte blev högre än 2.

I BIC-Dragons som en ökänd gangster från Eskilstuna kommer ifrån så var invigningen att man i en fullvärdig medlems bevittnande körde en kniv i en person. Hur den första fullvärdiga löste det är ännu en gåta.
Citera
2013-01-11, 19:43
Medlem
tack, men är det ingen annan som vet något?
Citera
2013-01-11, 20:10
Medlem
Tycker det nästan är lite gulligt att veta så lite om hur det ser ut bland gängen men samtidigt hitta in på organiserad brottslighet här...
Citera
2013-01-11, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moment-22
Tycker det nästan är lite gulligt att veta så lite om hur det ser ut bland gängen men samtidigt hitta in på organiserad brottslighet här...

tack, tror jag? så det är "gulligt" att va lite nyfiken på vad som händer? Eller är det "töntigt/ocoolt" att vara så pass naiv som jag är? mina frågor var ganska tydliga, och ditt inlägg svarade inte på någon utav dom... btw ja hänger inte här, utan ja gick in här för att ställa några simpla frågor... gtfo
Citera
2013-01-11, 20:30
Medlem
Ngrus avatar
Citat:

Det är ganska logiskt om man undrar något?

Hos SN hörde jag att man behöver blogg och en pansarvagn. Även en mailadress.
Invignings ritualerna måste ha någonting med det nämnda att göra. Top secret dock
Citera
2013-01-11, 20:35
Medlem
Det var inget elakt menat men för att bruka lite allvar, Nej det finns inga sånna ritualer bland några gäng här i landet! Du kan vara ostraffad och inte kriminell och tillhöra ett gäng, tveksamt till att så många är det men endå
Citera
2013-01-11, 20:38
Medlem
Citat:
Det var inget elakt menat men för att bruka lite allvar, Nej det finns inga sånna ritualer bland några gäng här i landet! Du kan vara ostraffad och inte kriminell och tillhöra ett gäng, tveksamt till att så många är det men endå

tack för ett seriöst svar.
Citera
2013-01-11, 20:52
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:

Stämmer det?

Men använd lite logik... Hur många medlemmar finns det i gäng tror du? Hur många mord per år har vi?
Citera
2013-01-11, 22:08
Medlem
LÄS MIN ANDRA FRÅGA DITT DUM KNULLADE FÅR... jag frågade om det fanns några andra ritualer? och jag förstår att det finns säkert 11000 tals, men jag undrar om ni vet om några?
Citera
2013-01-11, 22:29
Medlem
L.Butters.Stotchs avatar
Citat:
LÄS MIN ANDRA FRÅGA DITT DUM KNULLADE FÅR... jag frågade om det fanns några andra ritualer? och jag förstår att det finns säkert 11000 tals, men jag undrar om ni vet om några?

Det finns helt laglydiga medborgare i en del av gängen, så att man ska tvingas till brott för att vara medlem tror jag inte.

I USA vet jag att en del ska klara stryk i 1 minut från 5 medlemmar..
Men i Sverige så lever vi mer civiliserat så det finns inte här.

Jag tror att det viktigaste för att bli medlem är att man är en bra kille, som går o lita på och som genererar pengar.

Ditt dumknullade får.
Citera
2013-01-11, 22:30
Medlem
encephalizations avatar
For att bli en full blodig medlem bor du dricka tillrackligt med alkohol och skadas pa nagot satt (ramla i trappa, ga in i dorr, slagsmal e t c), samt fa intrade i sagd organisation.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in