Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-01-14, 23:31
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzpac
Sådär.
Det var en förändring jag inte alls uppskattar...
Citera
2013-01-15, 14:55
Medlem
Salorms avatar
Men vad i helv... Nu är den ju flyttad ännu längre bort? Dessa experiement tär på mitt psyke
Citera
2013-01-15, 14:58
Medlem
Hoppar prenumerationer ytterligare några steg? Satt och klickade på regler i 2 minuter innan jag insåg vad jag letade efter.
Citera
2013-01-15, 14:58
Tekniker
zzpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Men vad i helv... Nu är den ju flyttad ännu längre bort? Dessa experiement tär på mitt psyke
Tur för dig att den flyttades stegvis då.
http://i.imgur.com/p0OeK.gif

Citera
2013-01-18, 03:05
Medlem
Jag använder aldrig de funktionerna så jag märker ingen skillnad.
Citera
2013-01-18, 03:14
Medlem
st0ckiss avatar
Den här nya "designen" var riktigt jävla brutalt överusel!
Hur tänkte ni egentligen? Är AÄ så jävla viktigt att pracka på folk att ni var tvungna att göra om hela raden? Lägga prenumerationer längst bak, nya inlägg i mitten och regler/FAQ var tvunget att pressas in före prenumerationer?
Ser för jävligt ut och det är inte användarvänligt för fem lre
Citera
2013-01-18, 07:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Ser märkligt ut med prenumerationer efter Regler och FAQ. Pren skulle väl kunna ligga bredvid PM-korgen om den nu ska flyttas åt höger, då funktionen är "personlig"?
Citera
2013-01-18, 07:10
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ser märkligt ut med prenumerationer efter Regler och FAQ. Pren skulle väl kunna ligga bredvid PM-korgen om den nu ska flyttas åt höger, då funktionen är "personlig"?

Det ser jävligt märkligt ut, minst sagt! Den ligger helt malplacerad där den är nu.

Flytta tillbaka den först i raden, som den var innan.
Att ha den efter "Regler" och "FAQ" lär knappast få fler idioter att läsa de avdelningarna, vilket förmodligen är tanken.
Citera
2013-01-18, 08:06
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Det ser jävligt märkligt ut, minst sagt! Den ligger helt malplacerad där den är nu.

Att ha den efter "Regler" och "FAQ" lär knappast få fler idioter att läsa de avdelningarna, vilket förmodligen är tanken.
Ser man det så, så borde snarare "Regler" och "FAQ" stå först, de får nog anses vara viktigare än något annat.

Om inte annat genom oavsiktliga tryck på dessa två.
Samtidigt är det kanske dumt att ge zzpac nya uppslag i denna fråga.
Citera
2013-01-18, 11:08
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis

Använd det här enkla skriptet som andreasvb var så vänlig att dela med sig av. Enklare att bara klicka på loggan för att komma till prenumerationer. Eller så kan du ju ändra så att AÄ-länken går till Prenumerationer och tvärtom. KAn bli lite förvirrande kanske.
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Ser man det så, så borde snarare "Regler" och "FAQ" stå först, de får nog anses vara viktigare än något annat.

Om inte annat genom oavsiktliga tryck på dessa två.
Samtidigt är det kanske dumt att ge zzpac nya uppslag i denna fråga.
Det handlar ju i grund och botten bara om att vänja sig. FAQ och Regler läser ingen oavsett var de är placerade verkar det som. Kanske skulle göra som med varningar, man får ett PM en gång i månaden som "tvingar" användaren att gå in och läsa innan man kan fortsätta skriva inlägg. Men det blir nog lite OT i den här tråden.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in