Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-13, 23:07
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Men vafan... Man kan ju lika gärna sluta hänga på FB snart. Allt ska tydligen förstöras.

Prenumerationer byter plats och du går bananas. En subtil drift med tomtarna som går igång på Heta Ämnen-diskussionen?
Senast redigerad av Humbug 2013-01-13 kl. 23:13.
Citera
2013-01-13, 23:22
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Prenumerationer byter plats och du går bananas. En subtil drift med tomtarna som går igång på Heta Ämnen-diskussionen?
Du är inte helt humorlös.
Citera
2013-01-13, 23:26
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Du är inte helt humorlös.

Inte helt. Men jag ska tillägga att jag har enormt svårt att förstå ironi i skrift.
Citera
2013-01-13, 23:30
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Inte helt. Men jag ska tillägga att jag har enormt svårt att förstå ironi i skrift.
Fanns toner av bitterhet och cynism också, men det håller jag för mig själv.

Men uppenbarligen blir en del användare upprörda när saker som fungerar ska röras om. Lite synd är det.
Citera
2013-01-14, 13:27
Tekniker
zzpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzpac
Ska nog flytta på Prenumerationerna också, lägga dem till höger istället.
Då skiljer det sig inte mellan om man är inloggad eller ej. Så.. var beredda på det!
Sådär.
Citera
2013-01-14, 13:34
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneticHerbs
Jag har läst varför allt blev som det blev med aktuella ämnen men varför ni byter plats på allt förstår jag inte!

Undrar samma sak då jag inte ser någon vits med bytena.

Nu har prenumerationer flyttat sig också. Känns wierd!
Citera
2013-01-14, 13:38
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Då skiljer det sig inte mellan om man är inloggad eller ej. Så.. var beredda på det!

Nu går skam på torra land! Det här påverkar ju mig helt plötsligt..
Blev alldeles villrådig och fick gå ut i köket och lugna nerverna med lite kaffein när jag klickade på något helt annat än mina prenumerationer!
Citera
2013-01-14, 14:50
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Då får jag väl skapa något userscript istället.
Citera
2013-01-14, 15:10
Medlem
Citat:
Bra tanke, den nya sorteringen känns mer logisk; Ämnen först, inlägg sen.

Förslag ang. prenumerationer: Kan inte allt "privat" vara högercentrerat likt meddelanden är nu? Prenumerationer och citat läggs också till där, med någon liten grej som visar om man har nya händelser i prenumerationer samt nya citerade inlägg. Skulle vara toppen tycker jag!
Har funderat på att skapa ett userscript som i alla fall lägger till en länk till prenumerationer och citat där (så man slipper gå in i menyn) men insåg att mina programmeringskunskaper inte är tillräckliga.

Edit: Insåg nu att det kanske var så du menade med "Ska nog flytta på Prenumerationerna också, lägga dem till höger istället.". Tycker fortfarande att det är en bra idé dock.
Senast redigerad av QQM04R 2013-01-14 kl. 15:14.
Citera
2013-01-14, 18:58
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:
Sådär.

Det borde gått ut ett pm till alla användare om det här, blev helt förvirrad i några sekunder och undrade var fan mina prenumerationer tagit vägen.

Fan, det var bättre för, när prenumerationer stod till vänster.

Senast redigerad av Mr.Vrnn 2013-01-14 kl. 19:34. Anledning: tryckfelsnisse den jäveln...
Citera
2013-01-14, 19:25
Medlem
Andreasvbs avatar
Nu har jag gjort så loggan länkar till Prenumerationer istället, mycket smidigare.

Citat:
// ==UserScript==
// @name Flashback subs logo link
// @author Andreasvb
// @version 1.0
// @description Redirects Flashback logo to Subscriptions
// @include *flashback.org*
// ==/UserScript==

document.getElementById('top-logo').setAttribute('href','/subscription.php?folderid=all')
Spara ovan till t.ex. FB_pren.user.js och drag sedan filen till chrome://extensions/ (Google Chrome).
Citera
2013-01-14, 19:43
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Nu har jag gjort så loggan länkar till Prenumerationer istället, mycket smidigare.

Spara ovan till t.ex. FB_pren.user.js och drag sedan filen till chrome://extensions/ (Google Chrome).
Det här har jag försökt få till i evigheter Så är det så enkelt... Jaja, man tackar. Alltid lika störande att komma till startsidan när man missar klicket med en pixel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in