2013-01-10, 22:04
Medlem
cagivas avatar
r det ngon som har testat att driva sin egna lilla snabbmatskedja i hemmet fr privat bruk?

Jag funderar p att frst testa med subway 1-2 dagar fr att sedan eventuellt testa att ta ihjl mig p hamburgare och pommes i 1-2 dagar!

Det vore kul med lite visdomsord frn kunniga!

Saker jag tnker p r:

Finns det ngra av subway ingredienserna som inte hller lngre n 1 dag i kylskp?
Vad r bsta sttet att vrma upp smrgsen?
Recept p goda sser till smrgsarna?
Senast redigerad av cagiva 2013-01-10 kl. 22:07.
Citera
2013-01-10, 22:10
Medlem
knokkelmanns avatar
Jag fattar inte, vad r det du ska gra? Ska du gra baguetter och ta det tv dagar i rad, sen spra helt och ta hamburgare och pommes tv dagar i rad?

BRACE YOURSELF!!!
Citera
2013-01-10, 22:10
Medlem
Phillemans avatar
Kallas fr att laga mat, ngot alla gr varje dag med varierande ingredienser
Citera
2013-01-10, 22:12
Medlem
cagivas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann
Jag fattar inte, vad r det du ska gra? Ska du gra baguetter och ta det tv dagar i rad, sen spra helt och ta hamburgare och pommes tv dagar i rad?

BRACE YOURSELF!!!
Ja, jag ska gra "subs" och ha alla ingredienser frdigt i kylskpet. Ugnen kommer att vara p i stort sett hela dagen ocks.
Citera
2013-01-10, 22:13
Medlem
knokkelmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cagiva
Ja, jag ska gra "subs" och ha alla ingredienser frdigt i kylskpet. Ugnen kommer att vara p i stort sett hela dagen ocks.

Varfr fan d?
Citera
2013-01-10, 22:17
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Jag frstr inte. Menar du att du skall ha en fest, eller ett ppet hus hemma hos dig och bjuda kompisarna p subs och burgare?
Citera
2013-01-10, 22:18
Medlem
cagivas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann
Varfr fan d?
Har slutat rka och mste ta hela tiden.
Citera
2013-01-10, 22:19
Medlem
knokkelmanns avatar
Citat:
Har slutat rka och mste ta hela tiden.

s d tnkte du att det bsta du kan gra av all hunger r att go crazy och gra baguetter och burgare? Laga ngot gott, avancerat och nyttigt istllet fr att st och ltsas vara nn snabbmatskock...
Citera
2013-01-10, 22:24
Medlem
Lt grabben laga lite subs och burgare! Sjlv skulle jag vilja laga en fet sub hemma s slipper man kila ned till Subway och betala 80:- fr en fet jvla macka.
Citera
2013-01-10, 23:59
Medlem
iwlss avatar
Citat:
Rekommenderar att du stnger av ugnen efter anvndning fr att frhindra olika komplikationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in