Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
13-01-10, 22:42
Medlem
Pistrixs avatar
Vilka lirare Man kan tycka att de borde välja en annan karriär när de klantar sig gång på gång..
istället går man med i klubben Fucking for life och hyllar folk som tar ifrån andra, skulle vilja se reaktionen när någon tar ifrån dem.

Skulle vara så skönt att se lite gängkrig då o då. Att ta kulor i pannan är deras bästa bidrag till samhället
Citera
13-01-10, 22:43
Medlem
TRADINGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Snarare finsk..

Mårten Tammiharju är möjligtvis finsk zigenare men född 24 november 1977 i Bro, Stockholms län. Så det är tveksamt om vi ens kan kalla honom för blatte. Tony Palmroth är svensk.

sd 2014?
Senast redigerad av TRADING 13-01-10 kl. 22:45.
Citera
13-01-10, 22:43
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braxynglet
Ja jag vet ju inte om nån vill hämnas eller nåt, med tanke på rånet i fråga så verkar det ju inte röra sig om de skarpaste knivarna.

Samt att personen i fråga är på samma plats, samma tid, varje dag om året i princip.

Nu var det ju faktiskt inte så att den person du syftade på var anmälaren.
Citera
13-01-10, 22:49
Medlem
Rorbassons avatar
Hur som helst så har jag aldrig hört talas om att någon straffas internt för att ha snackat om han inte tillhör någon grupp eller officiell fiende, så denna person går normalt ganska säker, men självklart känner denna sej inte säker. De som utförde handlingen vet ju att någon ur allmännheten kan bli till deras fall och de räknar med den händelsen. Jag tror nog att de bara skrattar över att det skedde så. Lycka till åt denne.
Citera
13-01-10, 22:53
Medlem
RockyTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Nu var det ju faktiskt inte så att den person du syftade på var anmälaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Rorbasson
Hur som helst så har jag aldrig hört talas om att någon straffas internt för att ha snackat om han inte tillhör någon grupp eller officiell fiende, så denna person går normalt ganska säker, men självklart känner denna sej inte säker. De som utförde handlingen vet ju att någon ur allmännheten kan bli till deras fall och de räknar med den händelsen. Jag tror nog att de bara skrattar över att det skedde så. Lycka till åt denne.
Ja, det verkar som FFL (fly för livet) som ligger mest pyrt till i det här fallet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRADING
Mårten Tammiharju är möjligtvis finsk zigenare men född 24 november 1977 i Bro, Stockholms län. Så det är tveksamt om vi ens kan kalla honom för blatte. Tony Palmroth är svensk.

sd 2014?

Palmroth är zigenare och inget annat !

Mårten är född i Sverige och halvfinne. inte 100 på detta dock.

Tycker att det är fantastiskt av alla som inte känner dessa herrar att diskutera deras etniska ursprung. Hittar ni bara på saker för att ha något att skriva utan att veta något eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blidicss
Tydligen så ska Mårten suttit inne på gatuköket i 1-2 minuter, och hans hamburgare var bara stekt på ena sidan. Jävla media som ljuger!!!

Vad jag har läst så väntade han på en burgare medan andra uppgifter fått det till att han satt och åt.

Man kan inte annat än tacka för att han greps innan han fick jämna ut sitt blodsocker. Skulle var riktigt kul att se ett följande förhör
Citera
13-01-10, 23:00
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Säga vad man vill om M*rten och gubbarna men dem var smarta nog att inte börja vifta med AK:n, och deras var med all sannolikhet äkta

Tycker du att det var smartare att skjuta mot polisbilen än att bara försöka åka därifrån? Att få ytterligare fyra år i finkan för försök till mord istf ett 'vanligt' rån? Och allt detta för ett totalt misslyckat rån som inte gav några pengar?

Du borde nog söka hjälp...
Citera
13-01-10, 23:03
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baertling
Oväntat att det finns en bild på Tony Montana på väggen...
Kanske kan man agera preventivt och spärra in alla vuxna människor som tapetserar väggarna med bilder ur Scarface?

Det märks också att Hr Maiorana skolkade från lektionerna i svenska...en tjuv som 'själ'

Genier som använder sociala medier, smartphones etc... oj så svårt att spåra dom. Storebror ser dig.
Citera
13-01-10, 23:07
Medlem
Någon som sitter inne med info om den yngre som har blivit gripen?
En A*tu*o (*=R?) född 1988 har blivit nämnd, bekräftade uppgifter?
Citera
13-01-10, 23:10
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Pinsamt!
Men fint med Robin Hood-tanken.

Förutom att Robin hood inte hotade civila med automatvapen..
Citera
13-01-10, 23:10
Medlem
blidicsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Vad jag har läst så väntade han på en burgare medan andra uppgifter fått det till att han satt och åt.

Man kan inte annat än tacka för att han greps innan han fick jämna ut sitt blodsocker. Skulle var riktigt kul att se ett följande förhör
Träffade ägaren av kiosken när jag var på kvällsrundan med hunden. Polisen kommer dit med en massa bilar ca 1-2 minuter efter att Mårten kommit dit, ägaren öppnar sin lucka när han ser att tungt beväpnade poliser går mot kiosken. De frågar "var de du som ringde?". Två poliser går in, kollar på de som sitter där inne, vänder sig om och är på väg ut och antar att ena polisen ger nåt slags tecken för att det är Mårten sitter där. Och därefter kastar de sig över honom.

Ägaren påstår sig även bett poliserna fråga om han ville ha allting på
Senast redigerad av blidicss 13-01-10 kl. 23:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in