2013-01-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eviglycka
vem har sagt att det var han som sköt? vad jag förstått så satt a***ro oxå i bilen?

Om du inte är född igår så vet du med all säkerhet att rånare av den här typen alltid har varit beväpnade och alltid skjutit mot polisen.. Det gjorde de redan på 70talet..

Att fler kriminella nuförtiden skulle välja ett riktigt vapen istället för en replica är även det BS. Det är snarare att fler kriminella springer runt med en replica i dag mot för 10 år sedan..

Antar att du aldrig tänkt på hur svårt du har att tänka, låt mig upplysa dig: Du har svårt att tänka..
Citera
2013-01-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koskensnorva
https://anonfiles.com/file/2625dd222...1e5567a51feb1d

Längst till höger har vi Mårten. Längst till vänster Mariola, grundaren för FFL (Fucked For Life)

Skön bild. Vilka är idolerna i mitten, "flickvänner" ?
Citera
2013-01-10, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atomist
Om du inte är född igår så vet du med all säkerhet att rånare av den här typen alltid har varit beväpnade och alltid skjutit mot polisen.. Det gjorde de redan på 70talet..

Att fler kriminella nuförtiden skulle välja ett riktigt vapen istället för en replica är även det BS. Det är snarare att fler kriminella springer runt med en replica i dag mot för 10 år sedan..

Antar att du aldrig tänkt på hur svårt du har att tänka, låt mig upplysa dig: Du har svårt att tänka..
mycket möjligt att jag har idag, men det har sina orsaker.. tyvärr vet inte jag hur rånare tänker, då jag inte är en.. ville bara upplysa att det satt två i bilen och en körde väl antar jag? om jag nu inte missat att tänka igen?
Citera
2013-01-10, 21:09
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16049015.ab

Rånaren som greps på lunchrasten när han beställde burgare. Nån som var där och vet vem som tog hans burgare? Jag antar att de inte lät honom få den med sig i bilen?
Citera
2013-01-10, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vintovka
Skön bild. Vilka är idolerna i mitten, "flickvänner" ?

Vet inga namn, men vet bara att det är FFL medlemmar eller nära vänner. Eller möjligtvis deras transporterade kuksugare från Jugoslavien!

EDIT: Från vänster: Orlando Sepulveda och Gazzi Bytyci
Senast redigerad av Koskensnorva 2013-01-10 kl. 21:14.
Citera
2013-01-10, 21:13
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
https://anonfiles.com/file/2625dd222...1e5567a51feb1d

Längst till höger har vi Mårten. Längst till vänster Mariola, grundaren för FFL (Fucked For Life)

Ser (nästan) ut som vanligt fredagsmys bland grannarna i villaområdet...och även om jag ogillar kriminella losers så måste jag ändå ge dem cred för att Highland Park är en bra whisky som oftast åtnjuts av personer med viss stil och klass...(vad var det som gick fel i det här fallet?)
Citera
2013-01-10, 21:14
Medlem
Slemspettets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
snälla säg att du är en troll själv.

1)man kan se på svenska poliser som jobbar över 60 år och vill inte gå i pension utan runka kuken i bilen och åka runt .

2)ja det är bra om man lever längre det vill alla göra, man lever längre om MAN INTE STRESSAR SIG ETT FAKTOR .

3)polisens mål är att visa att dem är anställda och när det slås larm så är dem tvingade att rycka ut, ungefär som brandmannen dem måste ut om det brinner för det får LÖN FÖR DET .

4)NEJ JAG TROR INTE ETT SKITT PÅ SVENSKT POLIST, MORDET PÅ OLOF PALME är fortfarnade olöst, dem hittade alkisar på gatan för att täcka över att dem har hittat gärningsmannen. FY FAN. ENA DAGEN HADE DEM RÄTT GÄRNINGSMANNEN SOM ERKÄNNDE NÄSTA DAG SÅ VAR DET NÅGOT ANNAT.
hela världen har skrattat åt svenskt polis när det var helikopterånet . poliserna tittar up på en helikopter med rånare. dem kunde inte äns hitta helikoptern . hur många gånger bar polisens stationer besjutit med vapen medan polisen var ute och åt bullar och drack kaffe .

5)jag ser bara polisens ärendet hur dem har skött sitt jobb, se bara på EFTERLYST IGÅR DEM VISAR EN MAN URINERAR PÅ GATAN, NU BEHÖVER VI ALL HJÄLP FÖR ATT HITTA URINERAREN.

DET är det vanliga arbetet polisen gör om dagarna som du kanske har sett det själv på stan
jaga alkisar på dagarna på parker. och det görs ett ärende.
varje dag samma alkisas hämtas in

Satt du och pillade på din minipick när Efterlyst sändes?
Det var inte fyllskallen som pissade dom ville åt, det var killen som kastade cykeln mot taxin och krossade ett fönster på NK.
Citera
2013-01-10, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braxynglet
Offtopic - Har inget med tråden överlag att göra. Bara min egen nyfikenhet.
T*ny P*almroth, nån Bro-bo här inne verkar känna/känna igen honom på riktigt. Är det en relativt lång kille som i princip alltid går runt i träningsbyxor. Har han en blond tjej som verkar va rätt så mycket yngre som är/nyligen var gravid? Om det är den personen jag tror det är så kan jag ha haft en incident med honom under en ganska berusad natt för några år sen...
tony idag https://plus.google.com/108619417670436798302

när han blev gripen för typ 8 år sedan http://www.expressen.se/ImageHandler...c-6c6d3c639953

allt finns på google. han är både lång och stor för övrigt.
Citera
2013-01-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Undrar om grannarna blev glada när de här lirarna köpte huset

Vilka är de två i mitten? Någon anknytning till dagens bravad?

Från vänster: Orlando Sepulveda och Gazzi Bytyci
Citera
2013-01-10, 21:29
Medlem
En från fucked for life greps för några veckor elr månader sedan efter en biljakt, efter inbrott!
Citera
2013-01-10, 21:31
Medlem
Har inte polisens NOVA elr vad heter koll på dessa gubbar?

Säkert har de civilklädda poliser från NOVA efter sig varje dag, hur kunde detta ske då?
Citera
2013-01-10, 21:31
Medlem
KidOkis avatar
Citat:
Vet inga namn, men vet bara att det är FFL medlemmar eller nära vänner. Eller möjligtvis deras transporterade kuksugare från Jugoslavien!

EDIT: Från vänster: Orlando Sepulveda och Gazzi Bytyci

Litt bakgrunnsinfo på personene på bildet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in