2013-01-09, 18:02
Medlem
Hej, Det är min mor som fått mig att göra denna tråden då hon är sugen på att köpa en surfplatta!

Hon funderade starkt på Ipad 2, Men jag visade henne lite annat och så.

Så undrar är det värt att köpa en ipad 2?

Vilka andra alternativ finns det?

Hon sa att hon villa ha en Ipad 2 eller en annan platta med samma prestanda för 2000. Hon vill alltså ha en ipad 2 för 3500:- eller annan för 2000:-

Vilken är bäst att köpa?

Hennes 2 andra söner kommer använda denna till att spela spel på den. (5 och 12 år)
Hon kommer knäppa lite kort med den och blogga och vanligt surfande, kolla facebook instagram osv.

Det blir hennes första surfplatta.

Vilken är bäst att köpa?

Tack på förhand
Mvh
Citera
2013-01-09, 18:04
Medlem
yedis avatar
Köp en iPad. Antingen en iPad Mini eller en iPad 2. Enkel och smidig att använda, ifall hon har en iphone kommer hon känna igen sig.
Citera
2013-01-09, 18:05
Medlem
Hon har ingen iphone, ingen i våran har iphone och har aldrig haft.
Hon är sugen på ipad för att hon hört att de finns andra appar och att många har just en ipad.
Citera
2013-01-09, 18:05
Bannlyst
Köp en Samsung http://www.elgiganten.se/catalog/dat...ribute=Samsung
Citera
2013-01-09, 18:10
Medlem
EvilTouchs avatar
Jag skulle säga att det beror på hur teknisk hon är. En iPad är lätt att använda och funkar alldeles ypperligt för vardagligt användande. Vill man mixtra och hålla på är nog en androidplatta ett bättre val.
Citera
2013-01-09, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EvilTouch
Jag skulle säga att det beror på hur teknisk hon är. En iPad är lätt att använda och funkar alldeles ypperligt för vardagligt användande. Vill man mixtra och hålla på är nog en androidplatta ett bättre val.

Är inte en Android lätt att använda då menar du iom argumentet att en padda är det?
Citera
2013-01-09, 22:18
Medlem
EvilTouchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Six10
Är inte en Android lätt att använda då menar du iom argumentet att en padda är det?

Personligen föredrar jag absolut en Android, men jag har sett hur mina föräldrar hanterar en iPad kontra en Android och det är solklart vilken de har lättast för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in