2013-02-01, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilTouch
Haha, "av någon anledning"...
https://www.youtube.com/watch?v=fN8aJ_Ewl6w
Haha, klockrent! Kommer ihåg henne nu också.

"Eventuellt? Det beror lite på feeling eller?"
"Ja precis. Det är mycket feeling och mycket som ska klaffa i rätt stund."

Indian-mannen sa fö att de gjorde 300 pizzor om dagen på vardagar och det dubbla på helgen. Det kan väl inte vara en enda pizzeria i hela Sverige med den ruljansen, allra minst i Tranås.
Citera
2013-02-04, 10:05
Medlem
Har inte Stina kvar sin fb?
Citera
2013-02-05, 01:52
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Extremnt låga krav du har, antar att du bor i håla i Norrland och vem fan tittar i gymnasiekataloger på 2013 talet?

2013-talet? Vad är det då?

Jag bor inte i en håla. Fattar inte varför du helt plötsligt känner dig tvungen att hoppa på mig bara för att jag konstaterar att det finns hur många snygga brudar som helst i Skellefteå. Och på vilket sätt ska man annars veta hur snygga folk i ens egen ålder är? En skolkatalog ger en bra överblick. Nu var det ju några år sen jag gick ut gymnasiet men Skellefteå är fortfarande Sveriges snyggaste stad brudvis
Citera
2013-02-05, 23:13
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
2013-talet? Vad är det då?

Jag bor inte i en håla. Fattar inte varför du helt plötsligt känner dig tvungen att hoppa på mig bara för att jag konstaterar att det finns hur många snygga brudar som helst i Skellefteå. Och på vilket sätt ska man annars veta hur snygga folk i ens egen ålder är? En skolkatalog ger en bra överblick. Nu var det ju några år sen jag gick ut gymnasiet men Skellefteå är fortfarande Sveriges snyggaste stad brudvis
Skärp dig, knappast att Sveriges mest inavlade stad har de snyggaste brudarna (alla åldrar)?

Har många andra städer eller orters skolkataloger har du sett? Boden, Kalix och Skellefteå?
Citera
2013-02-05, 23:26
Medlem
Är själv med i nästa veckas avsnitt. Keeewl!
Citera
2013-02-12, 13:58
Medlem
Quintos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rippe

Jo?
Citera
2013-02-13, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Skärp dig, knappast att Sveriges mest inavlade stad har de snyggaste brudarna (alla åldrar)?

Har många andra städer eller orters skolkataloger har du sett? Boden, Kalix och Skellefteå?
Då det begav sig på 70/80- talet så var Västerbotten och Jämtland omtalade för sina vackra kvinnor, att de vackra generna skulle ha hoppat över en generation anser jag som osannolikt. Anledningen till att Norrbotten/Lappland inte har samma bildskönhet som resten av Norrland är väl troligtvis p.g.a närheten till Finland och samernas inblandning.
Citera
2013-03-14, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Om man gillar det extra fingret så...

Jag kan berätta för dig att jag har fem fingrar på vardera hand! min pappa är adopterad. /STINA (strippans offer)
Citera
2013-03-14, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quinto
Jo?

Citera
2013-03-14, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rippe

Jo jag har kvar min facebook!
Citera
2013-03-14, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manuell-vaxellada
Någon som vet något mer om den där blonda Stina från Skellefteå som var huvudpersonen för den där bodenkillens erotiska dansnummer. Söt som en daggdroppe!

I övrigt så var programmet bland det värsta skit jag sett sen Ullared eller Böda camping. Ändå ser man på det av någon bisarr anledning?

Haha jag vet allt om den där blonda Stina! det råkar nämligen vara jag. tack så mycket!
Citera
2023-04-17, 04:17
Avslutad
Bumpar skiten ur den här tråden, det är den värd.

Jag hittade tillbaka till programmet efter att indianen blivit uthängd som pedofil, lyteskomik x2.

Men i första avsnittet, vart så oerhört fascinerad av hur cringe han strippans kompis var, Morgan. Någon som vet vad han gör idag?
Strippade han någonsin?

Jag tror han står som säljare på Elgiganten och stör folk som "bara tittar"..

Kul grej, hon Stina som skrivit här sista inlägget älskar analsex, hade vart grymt att ta den fnissiga till synes pryda tjejen i tvåan. Hon fyller väl 30 i år, grattis!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in