2013-01-08, 21:55
Medlem
Hej på er. Tog mig 2st mushrooms shakes i Thailand, en vanlig och en extra strong. Fick en jävla tripp, lämnade som min kropp där ett tag. Kanske höll på överdosera skiten för jag var VÄLDIGT borta. Tog mig iaf hem till bungalowen med hjälp av en vän. Det lugnade ner sig eftersom och efter ett tag hade vi det jävligt kul. Detta var första gången jag tog en drog så det jag undrar över är. Jag var väldigt dålig i 2dgr efter denna shake. Låg bara ner och hade ingen ork till nånting, kände mig lite små deppig, det som sprätte i blodet/ kroppen 2dgr efteråt. Orkade inte äta elr dricka dagen efter. Låg bara ner helt seg och orkade ingenting, allt gick som i sloowmotion för mig. Detta var inte som att vara bakfull. Är detta vanligt efter man tagit sig en drog? Jobbade min kropp för att få ut skiten ur kroppen? Läst lite om att dom kan blanda lite allt möjligt i dom där svampdryckerna för att man ska få en värre tripp. Ni erfarna drogare kanske vet om man ska må så här skit efter man trippat lite ?
Citera
2013-01-08, 22:00
Bannlyst
Hur man reagerar på droger under & efter ruset är helt individuellt.
Att känna sig risig efter en svamptripp är inget konstigt, utan mer regel än undantag.
Koppla av & låt kroppen vila!
Citera
2013-01-08, 22:39
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Första drogen du tar och du överdriver doseringen? Mycket dumt, speciellt på hallucinogener.
Jag brukar inte må dåligt efter en starktripp, kanske lite seg och grubblar lite mera dagen efter men inga större ändringar, det är dock ganska personligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in