2013-01-08, 20:26
Medlem
Hej jag har en golf 2002 har problem med förar hissen den har häng sig , gick till tovekbil och dem skulle felsöka dem hittar fel att elhiss motorn och lås kistan behöver betyas allt skulle kosta 10.000kr. dem ringer och berättar jag säger nej jag har inte råd att betala så mycket lägg tillbaks hur det har varit, när jag går för att hämta bilen så får jag en räkning på 4.000kr för felsökningar som dem har gjort . jag vill inte betala men dem vill inte lämna tillbaks bilen om jag inte betalar. jag blev tvingad att betala för SATANS ELHISS FELSÖKNINGAR 4.000 KR. undrar hur toveks arbetarna som felsökt på min bil vad dem skrev i sin arbetsprotokoll och hur långt tid tog det ? det känns att felsökningar kan kosta upp till 10.000 det enda dem gör är köra in en DATOR OCH LÄSER FELKODER . dem tjänar inte miljoner utan MILJARDÄR , TOVEKS BIL . FY FAN ALDRIG MER TOVEKS .
Citera
2013-01-08, 20:38
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
kom ni överens om något pris innan? De flesta seriösa verkstäder sätter upp en timmes felsökning (vanligtvis en kostnad mellan 1200-1500) och har inte felet hittats innan dess ringer man upp kunden för att komma överens om hur man skall gå vidare. 4000 för felsökning på en elhiss känns inte rimligt, även om man gör betydligt mer än att bara läsa felkoder.
Citera
2013-01-08, 20:55
Medlem
iNViSiBiLiTYs avatar
jävla svenne lämna inte till svenskar dom är värst. lämna till någon skum marockan, dom fixar allt fett billigt
Citera
2013-01-09, 20:53
Medlem
Toveks finns i flera städer.
Vilken var detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in