2005-05-01, 16:15
Medlem
ultra.s avatar
jag säger en riktigt fet pizza med bea sås och oxfile! och självklart en kall cola efter det blir det en saftig baksnus!
Citera
2005-05-01, 17:50
Medlem
Vlad Tepess avatar
Filmjölk, vatten, ipren och vila.
Citera
2005-05-01, 17:59
Medlem
Lärser om er allas stackare som har backfylla. Själv har jag alriga haft det det kvittar hur mycket jag än dricka om jag blander eller om det är nån specielt jag dricker typ vin. Så blir jag aldrig bakis. Jag behöver heller inte bry mig om att dricka vatten innan jag gå och läger mig eller liknande Det ända är att jag sover längre än vanligt men det ser inte jag som en bakfylla.Så nu till frågan hur fan kandet vara så?? Att vissa helt enkelt alldrig märke av det dan efter?
Citera
2005-05-01, 18:38
Bannlyst
[size=2]Är det någon som prövat ett par multivitamin innan sängdags...jag känner på mig att det kan fungera.[/size]
Citera
2005-05-01, 18:45
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sisus
Lärser om er allas stackare som har backfylla. Själv har jag alriga haft det det kvittar hur mycket jag än dricka om jag blander eller om det är nån specielt jag dricker typ vin. Så blir jag aldrig bakis. Jag behöver heller inte bry mig om att dricka vatten innan jag gå och läger mig eller liknande Det ända är att jag sover längre än vanligt men det ser inte jag som en bakfylla.Så nu till frågan hur fan kandet vara så?? Att vissa helt enkelt alldrig märke av det dan efter?

OT:
Du verkar ju full som en alika dagen efter Valborg, så det förklarar ju hälften.
Ps. Backfylla; har man after ski?

No pun nintendo....

Drick mycket då, om du inte far illa av det.
Citera
2005-05-03, 18:04
Medlem
Jag blir inte bakis då jag supit rejält. Antagligen för att man är lite full när man vaknar och börjar dricka vatten och äta något.
Har jag druckit mindre, och fylleäter på vägen hem, så blir jag ofta illamående som fan dagen efter.
Huvudvärken brukar nog bero på vätskebristen iaf, för vaknar och börjar dricka vatten, ligger i sängen, halvsover och dricker då och då, så går den över.

Något solklart tips för att slippa bakfylla finns kanske inte, men vatten mot huvudvärk iaf, och kanske lite vitaminer som Fläsk! skrev.. Har läst något om att ta vitaminer FÖRE man går ut.
Citera
2005-05-03, 19:56
Medlem
Alfred Nilssons avatar
  • Resorb!
  • Resorb!
  • Resorb!
En innan man lägger sig, eller 2 innan man börjar dricka om man tror att man kommer få minnesproblem
Citera
2005-05-03, 20:17
Medlem
Cudas avatar
Själv blir jag oerhört sällan fysiskt bakis däremot psykiskt å då finns det bara en sak att göra införskaffa en 6-pack folkpiss och stoppa i sig mkt fludder så man somnar och hjälper inte det stoppa i sig ändå mer fludder, all avgiftning går ut på sömn.
Citera
2005-05-03, 23:37
Bannlyst
filmjölk.

edit: finns tydligen en "återställare" för alkohol.. se under fliken Dagen Efter på http://www.droger.nu

ej testat detta.
Citera
2005-05-04, 16:16
Medlem
Försök dricka vatten innan du går och lägger dig, själv brukar jag dricka ungefär 1 liter, vaknar pigg som fan dagen efter.
Citera
2005-05-04, 16:33
Bannlyst
brukar aldrig göra något för att lindra bakfyllan men jag tycker man oftast är mindre bakfull ju mer en super, när en är rejält runt om föterna brukar man alltid somna som en stock och få sova ut. har man däremot nöjt sog med en 10-12 bärs brukar jag alltid ligga vaken och må dåligt som fan dan efter.
Citera
2005-05-04, 16:51
Medlem
instants avatar
Har hört att avslagen Cola ska vara bra för magen. Personligen tycker jag att all slags vätska lindrar bakfyllan, dricker utan problem upp 4-5 liter vätska.

O som många nämnt tidigare så brukar fett hjälpa, bara att slänga i sig kebab

/instant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in