2013-01-08, 15:56
  #1
Medlem
Är det någon som träffat Linn i Göteborg och som vill dela med sig av sina erfarenheter?
Citera
2013-01-08, 16:44
  #2
Medlem
helt okej tjej
Citera
2013-01-09, 16:15
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av astman
helt okej tjej

Varför bara ok? Inte så engagerad? Inte så sexig kropp eller fint ansikte? Eller var hon helt enkelt inte bra på sin sak?
Citera
2013-01-14, 16:22
  #4
Medlem
Sandgathes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLind
Är det någon som träffat Linn i Göteborg och som vill dela med sig av sina erfarenheter?

Vilken linn, kan du länka ?

Finns många fnask med det namnet...
Citera
2013-01-17, 13:05
  #5
Medlem
BlueStars avatar
För femtioelfte gången: Länkar till svenska escorters hemsidor är inte tillåtna på forumet:

https://www.flashback.org/t1869229

Ett inlägg med en länk till hennes hemsida har därför raderats.

/Mod
Citera
2013-03-26, 18:09
  #6
Medlem
Är det någon som har erfarenheter från escorten Linn i Göteborg?
Citera
2013-03-27, 15:29
  #7
Medlem
Baserat på mail och skriverier en bra kvinna som inte hymlar eller tar skit. Många goda omdömen finnes men som alltid är det svårt att avgöra just hur ens egna träff kommer bli baserat på andras ord.
Citera
2013-05-27, 17:55
  #8
Medlem
UNDVIK!

Hon kommenterade min svett men förklaringen att jag suttit på bussen ett bra tag dög inte. Var allmänt nedlåtande och drog andra onödiga kommentarer. När jag frågade efter något som var LITE utanför hennes acceptansområde så tyckte hon det var helt absurt och sa "tänder du på misshandel eller?" när jag undrade om vi kunde köra skottkärran. Väldigt oproffsig i sitt bemötande och jag kunde inte slappna av eller komma pga gnället och attityden.

Känns helt rätt att säga jävla hora.
Citera
2013-05-27, 23:28
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zod-E
UNDVIK!

Hon kommenterade min svett men förklaringen att jag suttit på bussen ett bra tag dög inte. Var allmänt nedlåtande och drog andra onödiga kommentarer. När jag frågade efter något som var LITE utanför hennes acceptansområde så tyckte hon det var helt absurt och sa "tänder du på misshandel eller?" när jag undrade om vi kunde köra skottkärran. Väldigt oproffsig i sitt bemötande och jag kunde inte slappna av eller komma pga gnället och attityden.

Känns helt rätt att säga jävla hora.

Låter mer som att du gjorde fel att 1) Var svettig 2) vara påstridig när du frågade henne om "saker".
Skulle inte förvåna mig om du redan var "körd" pga utav din svettlukt.
Kunde du inte frågat att få använda hennes dusch lite snabbt?

Har träffat Lin flera gånger och det har inte varit några problem, fastän jag inte uppfyller alla hennes kriterier(åldergräns) så gäller det bara att bemöta henne med respekt precis som alla andra eskorter man träffar, går alltid fint samt att man få en komplimang efteråt!
Citera
2013-05-27, 23:50
  #10
Medlem
Påstridig var jag absolut inte. Ställde liksom ett par artiga frågor "går det bra om..."

Nu hoppas jag det är samma person vi snackar om. Dennastavade med två N.
Citera
2013-05-28, 00:30
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zod-E
Påstridig var jag absolut inte. Ställde liksom ett par artiga frågor "går det bra om..."

Nu hoppas jag det är samma person vi snackar om. Dennastavade med två N.
jodå det är det Linn, Lin äsch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in