• 6
  • 7
2025-04-26, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Flashbacks lilla skara av kränkta män förstår inte detta.

Till skillnad från män så väljer kvinnor om de vill gå hem ensamma från krogen.
Citera
2025-04-28, 00:53
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja fast 80/20 refererar ju till den faktiska gruppen i deras egna ålder och inte 80 åringar så hur försökte du tänka där ts?

När man var en sprängkåt 19 åring på krogen, 12 groggar deep så tror jag lätt jag kunnat legat med 90% av kvinnorna på klubben. Jag tyckte ju alla hade något, snygg röv, gulligt leende, fina bröst och ska vi vara ärliga så räckte ju en lkt personlighet bara. Jag var typ 32 bast första gången jag sa nej till en avsugning tex.

Så ligga kommer alltid vara enklare för kvinnor eftersom män är så enkla men å andra sidan är det män som kontrollerar förhållandets vara eller icke vara.
Citera
2025-05-10, 07:23
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Många gånger hör jag mesar som klagar över att 80 % av kvinnorna vill ligga med 20 % av männen. Men egentligen är det ju tvärtom också.

För hur många män vill ligga med kvinnor som är medelålders och uppåt? Hur många vill ligga med omyndiga flickor? Ja pedofilerna förstås men de är ju lyckligtvis få...

Så är det inte så det är och alltid har varit? Bland båda könen finns det alfaindivider som nästan alla av motstående kön vill ha, men nästan aldrig kan få.

Rättvist eller inte, men det är knappast mer synd om män än kvinnor. Eller hur?
Få gånger har jag läst något så fel på Flashback. Skulle det bara vara pedofiler som vill ligga med 16 och 17 åriga tjejer?

Om man är pedofil som bara tänder på barn så är det ju tvärtom per definition. Sena tonårstjejer har de mest utvecklade kropparna. Vid 30, kanske redan vid 25, så börjar kvinnorna bröst krympa och röven hänga.
Citera
2025-05-10, 08:16
Medlem
Fast alla medelålders kvinnor har ju medelålders män som vill ligga med dom
Citera
2025-05-10, 21:18
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Vid 30, kanske redan vid 25, så börjar kvinnorna bröst krympa

Skitsnack. Snarare tvärtom. När kvinnor fått barn går de ofta upp i vikt och får därmed större bröst.
Citera
2025-05-11, 02:26
Medlem
lakritcs avatar
TS menar alltså att endast 20% av männen vill ligga med 80% av kvinnorna. Tror därmed att 80% av männen inte bryr sig speciellt om sex? Vilket tokigt sätt att inleda en diskussion på.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in