2013-03-24, 09:41
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Har han inte rappat för den andra wannabe-negern pappa Reinfeldt på något samkväm för Sveriges framtid? Kan Sebbe vara Reinfeldts illegitime son? Det skulle förklara whiggrandet samt att han får förnyat förtroende av Fryshuset.

Man vet inte om man skall skratta eller gråta åt eländet.

Tänkte precis samma sak. Känns som den där Sebbe gjort bort sig så många gånger nu så fängelse borde vara aktuellt, men det kommer troligen inte hända.
Citera
2013-03-24, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlSvensson
Hur fan kan en år gammal tråd ligga på aktuella ämnen? Det här nya flashbacksystemet med aktuella ämnen suger så jävla mycket röv.

Ta tillbaka heta ämnen!

OnT: Att en person som knivhuggit en person kan anställas av staten som förebild till unga visar hur jävla sjukt PK Sverige har blivit. Finns det ingen som helst medmänsklighet för offren? Taxichaffören med fler som sebbe misshandlat kanske måste kämpa hela livet för att få saker o ting att fungera igen. De har blivit fysikskt och psykist skadade och har svårt att hitta ut i arbetsmaknaden igen, för att inte tala om trasiga familjerelationer. Och för detta väljer PK folk som Mona Muslim att hylla sebbe och ge han jobb. Ska man belönas med fina arbeten för att man är kriminell? När ska vi börja kvotera in kriminella till polishögskolan?
Sebastian, du är vidrig.

Tråden startades igår..
Supergangsta Sebbe CP har dragit en favorit i repris och attackerat ännu en taxichaffis serru.
Citera
2013-03-24, 10:10
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskis123
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16474585.ab

Samma person som åkte fast med pistol i byxan och kokain i blodet, vilket redan har bekräftats vara smygbögen Sebbe Staxx som du kan läsa i denna tråden --> https://www.flashback.org/t2051603

Talanglös tattare tar kola, rånar en taxichaufför och känner sig som Tony Montana efter att ha intjänat 50 kr på sitt dagsverk. Nästa vecka kommer en skiva om hans kriminella liv eller hans förlåtskiva om hur han har lämnat det kriminella livet och drogerna bakom sig. inget nytt under solen, nyhetsvärdet är lika med noll.
Citera
2013-03-24, 10:37
Medlem
NuffeVonVettets avatar
Taxirånar-Sebbe jobbar på fryshuset och ska agera förebild till dom unga... redan här börjar de ringa en liten varningsklocka. Sebbe bär alltså fortfarande vapen, pundar, mordhotar partiledare och sysslar förmodligen med en hel del annan skit som aldrig kommer fram.

Nu är jag inte så speciellt insatt i vad man gör på fryshuset men efter en liten snabb research verkar de som om de riktar sig till framförallt ungdommar med sociala problem, att dom kan komma dit och "hänga"/"få stöd" osv. Där har alltså pundar Sebbe en "ledar roll" till ungdommar som till stor del har sociala problem.

är jag helt ute och cyklar eller är det kanske dags att någon tar och granskar fryshuset?
Citera
2013-03-24, 10:39
Medlem
Ratads avatar
Pundarkuken Sebbe kanske skulle tänka lite på den sociala kompetensen innan han gnäller om vilken jävla offer han är. Har vi något skvaller om vad övriga käppmongon i Kartellen tycker?
Citera
2013-03-24, 11:04
Medlem
Morrissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuffeVonVettet
Taxirånar-Sebbe jobbar på fryshuset och ska agera förebild till dom unga... redan här börjar de ringa en liten varningsklocka. Sebbe bär alltså fortfarande vapen, pundar, mordhotar partiledare och sysslar förmodligen med en hel del annan skit som aldrig kommer fram.

Nu är jag inte så speciellt insatt i vad man gör på fryshuset men efter en liten snabb research verkar de som om de riktar sig till framförallt ungdommar med sociala problem, att dom kan komma dit och "hänga"/"få stöd" osv. Där har alltså pundar Sebbe en "ledar roll" till ungdommar som till stor del har sociala problem.

är jag helt ute och cyklar eller är det kanske dags att någon tar och granskar fryshuset?

Det skulle inte förvåna mig om det visar sig att Fryshuset är ett tillhåll för att ragga yngre förmågor. Det är ju inte första gången det kommer fram att "ex-kriminella" som jobbar på Fryshuset fortfarande sysslar med brott. Nä, hela den där Fryshusgrejen är en enda stor cover.

Men så är det här i Sverige, här lönar det sig att vara ett jävla hjon.
Citera
2013-03-24, 11:07
Medlem
Till-marschmusiks avatar
Måste vara skämmigt även i kriminella kretsar att ge sig på en taxichaffis?

Måste ju säga att det här drar ner mitt intryck av ola också? Hur kan man umgås med en sådan pinsam pissluffare?
Citera
2013-03-24, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Tråden startades igår..
Supergangsta Sebbe CP har dragit en favorit i repris och attackerat ännu en taxichaffis serru.
Va ännu en chaffis? När hände det?
Citera
2013-03-24, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Ja, jag var sarkastisk. Lite lustigt att rasisterna är så tysta i den här tråden. Annars brukar de ju skräna som fan så fort gärningsmannen är det minsta lilla brun i nyllet. Är det ingen som förespråkar kollektiv bestraffning i det här fallet? Är det ingen som vill ta sitt rasansvar? Är det här brottet också negrernas fel på något vänster?

Ja han identifierar sig som förortsblatte och beter sig som en neger så lite pisk skulle han ha.
Citera
2013-03-24, 11:21
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Till-marschmusik
Måste vara skämmigt även i kriminella kretsar att ge sig på en taxichaffis?

Måste ju säga att det här drar ner mitt intryck av ola också? Hur kan man umgås med en sådan pinsam pissluffare?

Kanske är pulvret som förenar dem. Herr Rapace verkar också gilla att framstå som en "bad boy".
Citera
2013-03-24, 11:23
Medlem
Till-marschmusiks avatar
Förvisso..

Men det är en sak att vara bad boy och hänga med dom tuffa grabbarna.

En annan att hänga med pundiga pissluffare som rånar taxichaffisar på kaffekassan.
Citera
2013-03-24, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Ja, jag var sarkastisk. Lite lustigt att rasisterna är så tysta i den här tråden. Annars brukar de ju skräna som fan så fort gärningsmannen är det minsta lilla brun i nyllet. Är det ingen som förespråkar kollektiv bestraffning i det här fallet? Är det ingen som vill ta sitt rasansvar? Är det här brottet också negrernas fel på något vänster?

Är du seriös? Hur ska rasisterna kunna vara rasistiska mot Sebbe som är vit? Han får mycket skit både här och på sidor som avpixlat för att han är en wigger-tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in