Den präktiga bild han vill ge av sig själv som "pånyttfödd" kristen är bara en fasad för att åka snålskjuts på jesustanter och därigenom slippa jobba..
Kvinnliga vrak? Du är så patetisk att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. Du har ingen aning om hur det är att vara i en sådan relation, förens du själv faktiskt varit där.
Vi har visst aning. Och den aningen är att hela din person är tragisk och att du älskar att vältra dig i skit för att sedan sätta dig ner och bara gråta.
Har hört ett rykte från en källa som brukar vara pålitlig att Sebastian har haft en manlig älskare ute i Gustavsberg som heter J*n*th*n. Men kan dock inte gå i god för det eller presentera några bevis öht. Bara hört detta.
Suz*nna verkar som en hycklare eller bara helt blåst. sitta i tv och prata om medberoende och det livet hon mådde så dåligt över och nu utbildat sig och predikar om hur man kommer ur det men sen går hon och gifter sig med ytterligare en kriminell gangster?
Sebbe är rätt aktiv på facebook. Jag tror han brottas lite med konflikten i att vara en offentlig person med strålkastarljuset på sig samtidigt som Bibeln lyfter fram dygden i att tjäna i det fördolda.
Han fortsätter med hjälpaktioner i Ukraina och på svenska HVB-hem. Lite oklart exakt vad han gör.
Han är också med i att arrangera evenemang och kampanjer under parollen Det finns hopp. Det finns säkert någon turnéplan att googla fram om ni vill veta exakt var Sebbe kommer vara då.
Leo kinsen gör npgon serie om sebbe på insta som inte direkt höjer honom:P
/QUOTE]
]
Menar du det där med att han ska gjort en pengainsamling till en sörjande pappa, men att (enligt kinesen) så har han behållt pengarna själv tillsammans med brorsan Geir?