Vet inte under vilken kategori jag ska posta detta. Men den får gärna ändras.
Jag har väldigt svår värk i hela kroppen. Har haft migrän ofta och nu känns det faktiskt som jag har migrän i hela kroppen så som rubriken säger.
Har ätit benzo (Xanor depot 2mgx2 och Stesolid 20mgx3) dagligen i 3 års tid. Vilket nu trappats ned. Har diagnoserna generaliserad ångest och paniksyndrom. Därutav detta medicinerande. Även ätit 150mg Lyrica x 4.
För ett år sen konstaterade läkare då jag låg på akuten (inte psykakuten) att jag hade svår migrän. Fick då Citodon som inte fungerade, sedan Treo Comp som fungerade bra om man tog två tabletter(brus).. Levern orkade inte med kodeinet (migränen pågick 4 dagar i veckan i snitt vilket resulterade i att jag fick ta ca 4-6 tabl under dessa dagar) Fick då Tramadol 50mg, som sedan gick upp i 100mg.. Hjälper ingenting, för nu har jag ett nytt fysiskt problem.
Jag har en fruktansvärd värk i hela kroppen. Ligger mest och spyr hela dagarna och klarar knappast av att sitta och skriva på tangenterna (tar många pauser) pga kraftig svaghet i kroppen. Även yrsel och dubbelseende.
För att överhuvudtaget orka gå och handla mat har jag köpt både ritalin och concerta (inte utskrivet) som jag tar de dagar maten tar slut i kylskåpet.
Vad ska jag göra ? Ringde vårdcentralen men fick inte tid förrän den fjärde februari.
Senast redigerad av SysterStark 2013-01-07 kl. 17:32.