2013-01-07, 02:14
Medlem
Hassan13371s avatar
Hur många gånger när ni har sex kommer ni i kondomen innan den blir "äcklig" alltså typ fylld, för att sedan ta av den? Eller byter ni kondom mellan varven? Eller är ni kanske färdigknullade när ni kommit första gången?

Själv klarar jag knappt att komma flera gånger i en kondom, för känslan typ fösvinner, så har tyvärr inte riktigt något eget svar. Men hjälp mig gärna!
Citera
2013-01-07, 02:20
Medlem
Sweegones avatar
Är inte risken större att kondomen spricker om man inte byter direkt efter första satsen ?
Citera
2013-01-07, 02:22
Medlem
Mattsson69s avatar
Sjukaste jag hört!

Kommer en gång sen behöver jag ladda om 20-60 min
Citera
2013-01-07, 02:28
Medlem
jannesvansloss avatar
Har inte använt kondom så ofta.

Men när jag har gjort det, har det blivit att komma en gång och sedan äre slut.
Citera
2013-01-07, 02:41
Medlem
HerrVs avatar
Men va? Kondom är väl knappast något man använder flera gånger om? En ny till varje nyp.
Citera
2013-01-07, 03:11
Medlem
ikeross avatar
3-4 gånger senaste gången.
Citera
2013-01-07, 03:24
Medlem
JDKs avatar
Fyfan vad äckligt.
Citera
2013-01-07, 06:36
Medlem
BernardLoutres avatar
En gång vill jag minnas.
Citera
2013-01-07, 12:48
Medlem
Hassan13371s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweegone
Är inte risken större att kondomen spricker om man inte byter direkt efter första satsen?
Känner igen detta faktum nu när du säger det, kan inte minnas något belägg dock.

Citat:
Ursprungligen postat av HerrV
Men va? Kondom är väl knappast något man använder flera gånger om? En ny till varje nyp.

Klart man byter om man typ tar en pause eller liknande, men säg att ni är mitt uppe i spelet och du kommer, då avbryter du väl inte allt för att trä på en ny utan du fortsätter till t.ex hon är nöjd med?

Citat:
Ursprungligen postat av ikeros
3-4 gånger senaste gången.
Det är då man kan tänka sig att det har börjat sippra ner längs kanterna och tillslut ut, pga ofrivillig slaknad? Eller berätta ditt knep?
Citera
2013-01-07, 15:26
Medlem
HerrVs avatar
Citat:
Klart man byter om man typ tar en pause eller liknande, men säg att ni är mitt uppe i spelet och du kommer, då avbryter du väl inte allt för att trä på en ny utan du fortsätter till t.ex hon är nöjd med?
Sexet brukar vara över när jag väl ha kommit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in