2013-01-06, 23:40
Bannlyst
Tja! Håller på att skriva min c uppsats. När jag exporterar ut i pdf är texten två sidor mindre än i google doc dokumentet...Skriver i 12 punkter och har inte ändrat marginalerna något. Någon som vet vad problemet kan vara eller råkat ut för något liknande? Tacksam för svar!

Citera
2013-01-06, 23:43
Medlem
Joangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WtfBoom
Tja! Håller på att skriva min c uppsats. När jag exporterar ut i pdf är texten två sidor mindre än i google doc dokumentet...Skriver i 12 punkter och har inte ändrat marginalerna något. Någon som vet vad problemet kan vara eller råkat ut för något liknande? Tacksam för svar!

Ett tips är att istället klistra i allt i ett worddokument för publicering. Google docs är inte att lita på när det gäller slutfinish. Skrev också min i google docs..sedan finjusterade i word.
Citera
2013-01-06, 23:43
Medlem
EmergencyBrakes avatar
kollat radavståndet ?
Citera
2013-01-06, 23:50
Medlem
keluars avatar
Kan bara hålla med Joangel. Jag höll i våras på med samma sak. Samma teckensnitt, marginaler, radavstånd osv, trots detta såg det olika ut beroende på om man skrev ut via Word eller Google Docs. Jag satt i en evighet och försökte hitta felet men gav upp och återvände till Word. Jag rekommenderar dig att göra detsamma, där har du bättre koll på hur det ser ut i "verkligheten".

Skulle du däremot knäcka gåtan hade det varit toppen om du delade med dig av kunskapen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in