2013-01-06, 18:37
Medlem
DumleDancos avatar
Så länge jag kan minnas har jag alltid känt av all min stress i magen. Jag brukar bli en aning gasig och en aning lös i magen men det stora problemet är jag konstant är i brist på bättre ord orolig i magen. Det handlar inte om magont eller någon sorts akutartad diarre. Det är svårt att beskriva men det känns som om magsyran skulle ligga och puttra där inne och det är minst sagt en olustig känsla som håller mig uppe på nätterna och konstant ligger och jäklas med en när man är stressad eller nervös.

Om jag har förstått rätt så är jag inte den enda som har problem med kombinationen mage och stress. Så det jag undrar helt enkelt är om någon känner igen sig och råkar veta något som hjälper en. Det finns ju en mindre djungel med produkter som ska hjälpa en med ens mage, allt från filmjölk till receptbelagda läkemedel. Något bör fungera tycker man. Skulle vara väldigt tacksam för svar.
Citera
2013-01-06, 20:27
Medlem
Kliniks avatar
Lär dig att hantera stressen, andningsövningar fungerar bra för många. Kolla Youtube, där finns instruktioner...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in