Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Offret har nu tyvärr fel hudfärg så därför kommer fulmedia inte bry sig om att rapportera det. Hade han istället varit svart eller brun och blivit påhoppad av 6 st vita ungdomar så jäklar hade ni fått se på annat. Fackeltåg skulle bildas, krönikor skulle skrivas, partiledare skulle hålla tal mot våldet och rasismen som invandrare blir utsatta för. Offret skulle användas för att bilda en Anti-SD kampanj av Aftonbladet inför valet 2014.
Stökiga invandrare passar inte att vara på bio alls. Jag visar upp något jag skrev för några månader sedan.
Jag slutade gå på bio för några år sedan. Det kanske är ett storstadsfenomen (jag bor i Storstockholm), men de senaste gångerna jag gick för att se en film på en biograf så var det bara en massa invandrar-slynglar som skrek och svinade ner. Jag gick ut ur salongen, och pratade med en anställd. Han sa att det "är så här det är", och att jag kunde få pengar tillbaka. Jag ville inte ha pengar tillbaka, jag ville se filmen! Enligt honom så bryter de filmen, och tillkallar polis, om det utbryter våldsamheter. Tackar, tackar... Jag kontaktade informationsansvarig på SF, som i stort sett sa samma sak. "Lite bus får man räkna med", typ...
Det finns ingen mening i att beblanda sig med primater bara för att man vill se en film, det finns andra alternativ. Fildelning, åka några mil till ett samhälle där babianerna inte har tagit över, vänta tills filmen går på 6:an etc...
PS: det sjuka är ju att de där med sammanhängande ögonbryn inte bara går på action-filmer! Då vore det ju lätt att undvika dem. De verkar snarare betrakta en biosalong som sitt eget vardagsrum, och skiter i vad som visas på duken...