2013-01-06, 15:36
Medlem
Det behövs nog hårdare tag mot invandrare. Har själv utländsk bakgrund.

Jag tycker att man bör per automatik dra tillbaka bidrag från deras familjer.

Jag tror nog att det skulle bli förändring då.
Citera
2013-01-06, 15:45
Medlem
bollen_1s avatar
Men vad trodde killen egentligen? Att de skulle be om ursäkt?
Har man ingen våldspotential är det ingen ide att gå efter dem. Kan iofs förstå att han impulsivt blev arg av ett slag i bakhuvudet, men då borde bråket börjat direkt där och fått gå som det går.
Citera
2013-01-06, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bollen_1
Men vad trodde killen egentligen? Att de skulle be om ursäkt?
Har man ingen våldspotential är det ingen ide att gå efter dem. Kan iofs förstå att han impulsivt blev arg av ett slag i bakhuvudet, men då borde bråket börjat direkt där och fått gå som det går.

Precis. Han ville slåss och invandrarkillarna använde nödvärn mot rasisten.
Han får skylla sig själv.
Nazister på biografen, fy fan!
Citera
2013-01-06, 15:48
Medlem
Charlatanens avatar
Svenska tonårsgäng kan också vara fnissiga och lite halvstökiga men det finns två skillnader mot invandrargängen; dels får du inte skallen inslagen av svenska ungdomar när du säger ifrån samt att invandrargrabbarna fortsätter med sitt beteende långt över tonårsgränsen passerats. Inte ovanligt att se 20-25åringar som gastar "abou" till varandra medan dom ivrigt leker med mobilen och inte sällen slår en signal till någon polare mitt under filmen.
Citera
2013-01-06, 15:49
Bannlyst
Hahaha skulle offret vara aggresiv? Han e pingstvän dvs antivåld e det han tror på
Citera
2013-01-06, 15:50
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
Hahaha skulle offret vara aggresiv? Han e pingstvän dvs antivåld e det han tror på

Och titta hur det gick för honom...
Citera
2013-01-06, 15:54
Medlem
Cimmerians avatar
Jag tycker att han var modig.

Killen ser inte ut att kunna slåss (men skenet kan bedra) men han sa ändå till. Ja, det kan sluta jävligt illa, och det är inget man BÖR göra om man inte har sina gossar med sig eller är någon sorts övermänniska på att fightas, men modigt var det, i alla fall.
Citera
2013-01-06, 15:55
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Multikulti vurmare är han säkert också där med sina pingstvänner över en kopp av giftet kaffe.
Nej hoppas mannen tänker om nu, lite stryk kanske är vad han behövde för att vakna upp ur sin hjärntvätt.
Citera
2013-01-06, 15:55
Bannlyst
Citat:
Japp naiv antivåldsmänniska möter MENA och afrikaner i malmö
Citera
2013-01-06, 15:56
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Multikulti vurmare är han säkert också där med sina pingstvänner över en kopp av giftet kaffe.
Nej hoppas mannen tänker om nu, lite stryk kanske är vad han behövde för att vakna upp ur sin hjärntvätt.

Kanske är det så. Kanske är han en av dem som har inbillat sig att svartskallarna är som vi vita svenskar. Och kanske vaknar han upp.

Eller så skyller han på sociala orättvisor.
Citera
2013-01-06, 15:58
Medlem
Offret har nu tyvärr fel hudfärg så därför kommer fulmedia inte bry sig om att rapportera det. Hade han istället varit svart eller brun och blivit påhoppad av 6 st vita ungdomar så jäklar hade ni fått se på annat. Fackeltåg skulle bildas, krönikor skulle skrivas, partiledare skulle hålla tal mot våldet och rasismen som invandrare blir utsatta för. Offret skulle användas för att bilda en Anti-SD kampanj av Aftonbladet inför valet 2014.

Stökiga invandrare passar inte att vara på bio alls. Jag visar upp något jag skrev för några månader sedan.

Citat:
Var på bio förra helgen i Göteborg, Bergakungen. Fem minuter innan filmen börjar så stiger det in ett trettiotal MENA; en blanding av araber och negrer. Dom är mellan 15-20 år gamla. Stämningen i bion sänks kraftigt. Filmen börjar och kulturberikarna kan inte vara tysta. Lite småviskande får man ju räkna med på en bio, men jag har aldrig någonsin varit med om så mycket störande ljud.

Dom visslar, buar, skriker, ringer på sina mobiler, kastar saker till varandra. Dom tycks göra allt utom att kolla på filmen. Många i salongen skriker åt dom att vara tysta. Då börjar invandrarna störa ännu mer och krydda på med massa fina ord som man ofta för höra från deras munnar: "Käften Hora!" "Jävla rasist!" "Håll käften svenne!" Dagisbarn sköter sig bättre och är tystare än dom där skrikande ligisterna.

Efter en halvtimma så pausas filmen och ett par arbetare för bion stiger in och säger att dom har fått väldigt mycket klagomål och måste be folk att vara tysta. Annars så stänger dom av filmen, eller så eskorterar dom de bråkiga människorna ut. Det hjälper lite och folk blir tysta för stunden Men de sista tio minutrarna så drar berikarna igång igen och ännu mer.

När filmen är så slut så går jag och några andra fram till personalen och kräver ersättningsbiljetter. Det fick vi och det var tur det. Jag älskar filmer och går ofta på bio. Men vad jag fick uppleva var förfärligt. Jag HATAR pratande människor och prasslande påsar och annat störande moment under filmens gång. Jag pratade med en bekant som jobbar på bion i Göteborg och berättade för honom vad som hade hänt. Han sade att det har blivit vanligare de senaste åren och det är ofta "samma typ av människor' som brukar störa på det visat . I ett par extrema och sällsynta fall har tom poliser behövt komma in.
Citera
2013-01-06, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Kanske är det så. Kanske är han en av dem som har inbillat sig att svartskallarna är som vi vita svenskar. Och kanske vaknar han upp.

Eller så skyller han på sociala orättvisor.
Valarbetarna har fått BO och hans vänner i församlingen att tänka till i alla fall och det hinner hända mer saker till 2014 inte ens en vecka o skottlossningar i malmö göteborg uppsala och rån i tälje. Allt invandrarrelaterat. Undrar hur hans kollegor i församlingen bemöter honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in