Offret har nu tyvärr fel hudfärg så därför kommer fulmedia inte bry sig om att rapportera det. Hade han istället varit svart eller brun och blivit påhoppad av 6 st vita ungdomar så jäklar hade ni fått se på annat. Fackeltåg skulle bildas, krönikor skulle skrivas, partiledare skulle hålla tal mot våldet och rasismen som invandrare blir utsatta för. Offret skulle användas för att bilda en Anti-SD kampanj av Aftonbladet inför valet 2014.
Stökiga invandrare passar inte att vara på bio alls. Jag visar upp något jag skrev för några månader sedan.
Citat:
Var på bio förra helgen i Göteborg, Bergakungen. Fem minuter innan filmen börjar så stiger det in ett trettiotal MENA; en blanding av araber och negrer. Dom är mellan 15-20 år gamla. Stämningen i bion sänks kraftigt. Filmen börjar och kulturberikarna kan inte vara tysta. Lite småviskande får man ju räkna med på en bio, men jag har aldrig någonsin varit med om så mycket störande ljud.
Dom visslar, buar, skriker, ringer på sina mobiler, kastar saker till varandra. Dom tycks göra allt utom att kolla på filmen. Många i salongen skriker åt dom att vara tysta. Då börjar invandrarna störa ännu mer och krydda på med massa fina ord som man ofta för höra från deras munnar: "Käften Hora!" "Jävla rasist!" "Håll käften svenne!" Dagisbarn sköter sig bättre och är tystare än dom där skrikande ligisterna.
Efter en halvtimma så pausas filmen och ett par arbetare för bion stiger in och säger att dom har fått väldigt mycket klagomål och måste be folk att vara tysta. Annars så stänger dom av filmen, eller så eskorterar dom de bråkiga människorna ut. Det hjälper lite och folk blir tysta för stunden Men de sista tio minutrarna så drar berikarna igång igen och ännu mer.
När filmen är så slut så går jag och några andra fram till personalen och kräver ersättningsbiljetter. Det fick vi och det var tur det. Jag älskar filmer och går ofta på bio. Men vad jag fick uppleva var förfärligt. Jag HATAR pratande människor och prasslande påsar och annat störande moment under filmens gång. Jag pratade med en bekant som jobbar på bion i Göteborg och berättade för honom vad som hade hänt. Han sade att det har blivit vanligare de senaste åren och det är ofta "samma typ av människor' som brukar störa på det visat . I ett par extrema och sällsynta fall har tom poliser behövt komma in.