2013-01-06, 21:45
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Haha din korkade blatte!! folk börjar mer och mer få upp ögonen för vilka fega. efterblivna kräk ni är.
Passa på och njut av gästfriheten för plötsligt sitter du på bananbåten hem till ditt underutvecklade skitland och misär igen

OnT: Jag var med en vän och vi såg hela händelsen. Har även lämnat våra vittnesuppgifter till polisen.
Inte för att det behövdes egentligen för det var många som såg vad som skedde men om de börjar hota vittnen så är det bra om man är många för det är inte så enkelt att skrämma en halv biosalong till tystnad.

Har du mer uppgifter om apflocken? Utseende, namn, antal apor? Kommer ju naturligtvis ta reda på det via domstolen senare, men det vore kul med lite namn redan nu.
Citera
2013-01-06, 21:46
Medlem
SmokeOns avatar
Inre befäl på Malmöpolisen kunde inte ge något svar utan hänvisade till Ungdomsroteln som finns tillgängliga i imorgon bitti.
Citera
2013-01-06, 21:46
Medlem
slottets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNViSiBiLiTY
aa bror, men ditt inlägg nu va inte ot.
tips, klicka på rapportera - Offtopic

då hade jag även sluppit skriva detta inlägg..

nog om det.

Jag gissar också på att kära filip inte är en sosse eller moderat, utan en rent av SDare som flugit in i drömmarnas värld på flashback.. gått på bio helt hjärntväddad och tro på alla dessa "jag slogs mot 14 invandrare och dom sket på sig dom fega kräken"

Han fiskar efter sympatiröster stackarn.
Men om det vore sant då?
Citera
2013-01-06, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calle64
Lasermannen var väl inte där? Logisk miss där att blanda in honom. Ja jag har gått på bio, möjligt att folk pratar men det har inte med eticitet att göra. Däremot tror jag som dig, det var nog småbarn han våga kaxa upp sig emot nassepojken.
Enligt personer som dig är alla svenskar rasister och nazister och får skylla sig själva om de får oprovocerat stryk av ett gäng invandrare.
Citera
2013-01-06, 21:48
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoniii
Jag är säker på att han klämde ur sig nåt provocerande mot ungdomarna, om det ens finns någon som helst sanning i denna historia.

Finns det något som inte är provocerande för en inavlad blatteunge?
Citera
2013-01-06, 21:48
Medlem
Citat:
aa bror, men ditt inlägg nu va inte ot.
tips, klicka på rapportera - Offtopic

då hade jag även sluppit skriva detta inlägg..

nog om det.

Jag gissar också på att kära filip inte är en sosse eller moderat, utan en rent av SDare som flugit in i drömmarnas värld på flashback.. gått på bio helt hjärntväddad och tro på alla dessa "jag slogs mot 14 invandrare och dom sket på sig dom fega kräken"

Han fiskar efter sympatiröster stackarn.

Kortedala var väl också helt påhittat? Alla vet att invandrare inte beter sig såhär så självfallet är det rena fantasier han kommer med.
Citera
2013-01-06, 21:51
Bannlyst
Jag njuter som fan att polisen skjöt huvudet av svartskalle-äcklet i Södertälje, när man läser blattarnas svar i denna tråd så inser man att blattarna skiter fullständigt i svenskars väl och bryr sig inte om hur många av oss som misshandlas eller mördas av blattar.

Polisen som skjöt blatten till döds borde få medaljen, varje död blatte är något att fira enligt mig. Det är uppenbart att blattarna aldrig kommer sköta sig eller bidra någonting utom våld till Sverige ändå.

Det roligaste är att blattar mördar andra blattar hela tiden i Sverige, blattar klarar inte ens av att leva i fred med andra blattar, snacka om värdelösa avskum...
Citera
2013-01-06, 21:55
Medlem
iNViSiBiLiTYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Kortedala var väl också helt påhittat? Alla vet att invandrare inte beter sig såhär så självfallet är det rena fantasier han kommer med.

varför försöker du skriva ironiskt?
visst att det finns invandrare som är stökiga också, när jag åker till orten o ska hälsa på grabbarna så ser man alla kidsen hur dom är, man va likadan och man skäms idag.
Vissa lever vidare i samma takt och det är dom som blir idioter.
Men, det finns svenskar som är likadana.
tänk bara alla dessa huliganer, vilka pengar dom kostar staten, inte nog med det.
dom bråkar över ett fattigt fotbolls lag.. där snackar vi ironi.
Citera
2013-01-06, 21:55
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 27Slak
Varför kan inte svennar gå på bio utan att hålla på och kaxa och mucka med alla?
Sen när dom får smaka gråter dom ut på Facebook för att få hjälp av sina SD-polare.

Är man rasist får man leva med att få spö lite då och då.

Och är man invandrare som inte kan bete sig i Sverige får man räkna med att bruuushan och lite andra nära vänner åker ut härifrån då o då! Det är mest dessa snyft artiklar jag ser i dagens Sverige!
Citera
2013-01-06, 21:56
Bannlyst
Citat:
varför försöker du skriva ironiskt?
visst att det finns invandrare som är stökiga också, när jag åker till orten o ska hälsa på grabbarna så ser man alla kidsen hur dom är, man va likadan och man skäms idag.
Vissa lever vidare i samma takt och det är dom som blir idioter.
Men, det finns svenskar som är likadana.
tänk bara alla dessa huliganer, vilka pengar dom kostar staten, inte nog med det.
dom bråkar över ett fattigt fotbolls lag.. där snackar vi ironi.
80-90 % av de som är i fängelse är blattar och negrer, det är bara att erkänna att ni suger och är våldsamma.

Svenska huliganer är helt ofarliga jämfört med huliganerna som finns i blatte länder som Turkiet.
Citera
2013-01-06, 21:58
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Du har inte förstått mycket, trots att jag redan har förklarat för dig. Det är inte hans vänner per se, utan först och främst händelsen och hans agerande att lägga ut bilder och minsann påpeka att utländska killar blabla. Detta i samband (alltså; om hans agerande inte hade gått till på det viset så hade jag inte funnit hans kompiskrets konstigt) med att nästan 1000 av hans vänner nästan uteslutande är svenskar när han bor i en stad som Malmö gör att jag misstänker att han är en renodlad rasist. Sen finns det också plotholes i hans historia som jag också redan har förklarat och allt detta gör att jag inte finner hans historia trovärdigt. Tyvärr kan du inte tänka längre än näsan räcker, men det är ju uppenbart att han återberättelse av händelsen inte är korrekt och sanningsenligt.

Förstår du, eller vill du att jag ska rita upp en bild åt dig?

Du låter som den största rasisten i tråden, du gnäller på honom för att han är vit och har vita vänner och påpekade i rättans namn vem det var som hade attackerat honom under hans biobesök? Ska han ljuga precis som gammelmedia anser du? Jäkla PK ! Klart som fan det ska beskrivas utifrån vad som hände!

Tycker förövrigt vi kan skaka fram namnen på dessa as som ger sig på biobesökare så folk kan vara beredda nästa gång detta gäng kommer! De borde inte få gå på bio om man inte kan bete sig!
Citera
2013-01-06, 21:58
Medlem
iNViSiBiLiTYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
Jag njuter som fan att polisen skjöt huvudet av svartskalle-äcklet i Södertälje, när man läser blattarnas svar i denna tråd så inser man att blattarna skiter fullständigt i svenskars väl och bryr sig inte om hur många av oss som misshandlas eller mördas av blattar.

Polisen som skjöt blatten till döds borde få medaljen, varje död blatte är något att fira enligt mig. Det är uppenbart att blattarna aldrig kommer sköta sig eller bidra någonting utom våld till Sverige ändå.

Det roligaste är att blattar mördar andra blattar hela tiden i Sverige, blattar klarar inte ens av att leva i fred med andra blattar, snacka om värdelösa avskum...

jag är blatte och jag njuter också av att han blev skjuten.
vad mer ville du komma fram till?
affären ägdes inte ens av en svensk, då vad menar du egentligen?
jag tror halva ditt inlägg kunde vart skrivet här, andra hälften i stora tråden.
sista stycket i papperskorgen, det säger nog sig självt om du själv läser vad du skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in