2013-01-06, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calle64
Varför skulle media skriva om en så trivial händelse? Folk blir ju mer misshandlade på hockeymatcher, varför skriver du inte om det?
Av bilden att dömma så ser han ut som en nynasse, är väl samma skrot och korn som ristar hakkors i pannan på sig själv.

Varför stack 95% av hela journalistkoren till Forserum för att några Somalier hade fått en sten genom rutan?
Citera
2013-01-06, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
har du källa på att majoriteten araber ej begår brott? Alla brott bidragsbrott våldsbrott osv får gärna ingå i källan o du som vet hur många araber bor i sverige?

Du har givetvis rätt, jag förtydligar: En förkrossande majoritet av araberna som bor i Sverige begår inte brott likt detta. Hur vida araber är mer benägna att begå andra brott typ trafikförseelser och bidragsfusk vet jag ej.
Citera
2013-01-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calle64
Varför skulle media skriva om en så trivial händelse? Folk blir ju mer misshandlade på hockeymatcher, varför skriver du inte om det?
Av bilden att dömma så ser han ut som en nynasse, är väl samma skrot och korn som ristar hakkors i pannan på sig själv.

Otroligt korkat och ignorant att förringa det som inträffat på grund av personens utseende. Minst lika korkat att sedan anklaga offret för att vara rasist när du själv nyttjade dig av ett rasistiskt argument i meningen innan.
Citera
2013-01-06, 19:49
Medlem
slottets avatar
Såg på bio på Heron för några månader sen.
Ett stort gäng apor satt och kastade popcorn och väsnades och förstörde hela filmen. Det var sista gången jag såg en film från holly wood på bio i Heron. Ser man en svensk eller europeisk film brukar det vara lugnt.
Citera
2013-01-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Du har givetvis rätt, jag förtydligar: En förkrossande majoritet av araberna som bor i Sverige begår inte brott likt detta. Hur vida araber är mer benägna att begå andra brott typ trafikförseelser och bidragsfusk vet jag ej.

Dom som bor i dessa invandrarområden och inte begår brott är ändå en del av problemet. Som grupp gör dom inte tillräckligt för att det ska sluta. Om etniska svenskar hade motarbetat polisen istället för att hjälpa till hade polisen inte haft en chans i "svenska" områden heller. Invandrarna kanske skulle uppgradera sin hederskultur lite så att man förlorar sin heder om man har barn som springer omkring och beter sig som idioter. Om man slängde ner dessa idioter från balkongen och lät dottern som råkade titta på en annan man än sin blivande make vara så kanske saker skulle funka bättre?
Citera
2013-01-06, 19:53
Medlem
Troligen gick det till så här.

När den där kvinnan och killarna smågrälar lite så vänder sig rassen om och ser att det är utländska killar. Då vill han minsann lägga sig i och ger de en pik så där precis innan filmen börjar. Mot slutet av filmen börjar utlänningarna småprata och då vänder han sig om och börjar betee sig som en besserwisser samt provokativt mot de. Utlänningarna reser sig och ger hans kompis, inte han själv utan lite random så där hans kompis (en plothole i hans historia som jag ser det), en liten klapp på huvudet (hans kompis som vi alla vet är helt "oskyldig" i den här historien).

Rassen reser sig och beger sig mot de, enligt eget utsago, för att säga till de att "så kan man inte bete sig". Är väl knappast vad som hände, utan han beger sig mot de för att mucka gräl och det slutar med att de klipper till honom. Antagligen trodde han att han var säker i biografen och kunde därmed betee sig lite kaxig, men det visade sig vara fel. Rassen och hans kompis går sen in till toaletten och börjar fota, lägger vid senare tillfälle upp bevisen på hur dumma de här utlänningarna är på facebook och han kommer fram som en "oskyldig men modig hjälte". 1-0 till rassen.
Citera
2013-01-06, 19:57
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larvenf
Under vilken sten har du bott under de närmaste 5 åren?

OnT: Ta allt med en nypa salt, dock har jag inte hört om något i aftonhoran eller liknande....

Sånt här händer dagligen i detta land liksom våldtäkter, personrån och annat multikultimys utan att svenskfientlig-media rapporterar det.
Citera
2013-01-06, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
1. Är du dum eller? Hans vänner i samband med det jag berättade ... gör det befogat att ha misstankar. Fattar du? Du kan ju publicera vad du vilka bilder du vill på dig själv, men jag har aldrig hört talas om någon som lägger upp blåslagna bilder på sig själv direkt efter en misshandel på facebook. Attention-whore och rasse, som sagt.

2. Va? Berätta för vem du vill, vem bryr sig? Men måste du lägga upp blåslagna bilder på sig själv så att hela världen kan se de med intentionen "titta, titta på mig"? Trodde det bara var små flickor som höll på med sånt, inte vuxna svenska män. Men han har en tydlig agenda, det är det som skiljer honom från övriga.

Jag tror inte en sekund på att sex killar misshandlade honom mitt i biografen bara för att han sa "så kan man inte bete sig". Och det första den här stackars "offret" gör efter misshandeln är att ta bilder på sig. Kom igen liksom, det här är alldeles för uppenbart vad det handlar om. En rasse och attention-whore som jävlades med några utlänningar och fick sig en rejäl läxa.

Hans vänner som ser svenska ut och att han valde att lägga ut bilderna på FB ger dig rätt i att anklaga honom för att vara rasist? Otroligt korkat och fördomsfullt av dig.

Hur lång tid skulle han ha väntat med publiceringen av bilderna för att det skulle vara ett godtagbart beteende enligt dig, en dag, en vecka? Och gäller det alla bilder som dokumenterar en händelse? Om någon skaffar en ny tatuering så får man posta bilder på den direkt efter, eller är man en "attention whore" då med? Om inte, så vad är skillnaden?

Och hur vet du att han postade bilderna direkt efter händelsen?
Citera
2013-01-06, 19:59
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Troligen gick det till så här.

När den där kvinnan och killarna smågrälar lite så vänder sig rassen om och ser att det är utländska killar. Då vill han minsann lägga sig i och ger de en pik så där precis innan filmen börjar. Mot slutet av filmen börjar utlänningarna småprata och då vänder han sig om och börjar betee sig som en besserwisser samt provokativt mot de. Utlänningarna reser sig och ger hans kompis, inte han själv utan lite random så där hans kompis (en plothole i hans historia som jag ser det), en liten klapp på huvudet (hans kompis som vi alla vet är helt "oskyldig" i den här historien).

Rassen reser sig och beger sig mot de, enligt eget utsago, för att säga till de att "så kan man inte bete sig". Är väl knappast vad som hände, utan han beger sig mot de för att mucka gräl och det slutar med att de klipper till honom. Antagligen trodde han att han var säker i biografen och kunde därmed betee sig lite kaxig, men det visade sig vara fel. Rassen och hans kompis går sen in till toaletten och börjar fota, lägger vid senare tillfälle upp bevisen på hur dumma de här utlänningarna är på facebook och han kommer fram som en "oskyldig men modig hjälte". 1-0 till rassen.

Din verklighetsuppfattning gör att man hoppas att de öppnar mentalsjukhusen igen du behöver sitta inspärrad för andras säkerhet.
Citera
2013-01-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slottet
Såg på bio på Heron för några månader sen.
Ett stort gäng apor satt och kastade popcorn och väsnades och förstörde hela filmen. Det var sista gången jag såg en film från holly wood på bio i Heron. Ser man en svensk eller europeisk film brukar det vara lugnt.

Heron City är ett jävla apstadie, har varit sedan 5 år tillbaka. För 10 år sedan var allt OK där, men det har fallerat totalt. Enda man åker dit för nu är något kap på Mediamarkt.
Citera
2013-01-06, 20:00
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
Är ett välkännt blattefenomen på bio i speciellt malmö men även heron city o kista tex. Mena o afrika blattar som inte passar in i sverige. Efter polisutredning finns namn på blattarna?
Stämmer. Går allvarligt talat inte att gå på bio i Sverige längre. Det sitter nästan alltid ett invandrargäng runt 7-8 pers som gapar och skriker och gör allt för att jävlas när jag går på bio. Iaf. varje gång jag varit i heron city. Sen skriker de håll käften när någon gammal dam säger åt dem och om någon yngre person säger något hotar de om stryk. Nu representerar ju inte det jag sett/hört allas besök men har hört om liknande incidenter då jag inte varit med också. Men kritiserar man dåligt beteende från en invandrare är man ju dödsnazist

Cred till killen och vittnet.
Citera
2013-01-06, 20:00
Bannlyst
Varför kallar inte han på sina svenska bröder om hjälp, och använder våld tillbaka?

Nej just det, han är troligen en feminist-pacifistisk hipster, som lärt sig att mångkultur är bra och att man skall vända kinden åt och gå och tjalla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in