Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
1. Är du dum eller? Hans vänner
i samband med det jag berättade ... gör det befogat att ha misstankar. Fattar du? Du kan ju publicera vad du vilka bilder du vill på dig själv, men jag har aldrig hört talas om någon som lägger upp blåslagna bilder på sig själv direkt efter en misshandel på facebook. Attention-whore och rasse, som sagt.
2. Va? Berätta för vem du vill, vem bryr sig? Men måste du lägga upp blåslagna bilder på sig själv så att hela världen kan se de med intentionen "titta, titta på mig"? Trodde det bara var små flickor som höll på med sånt, inte vuxna svenska män. Men han har en tydlig agenda, det är det som skiljer honom från övriga.
Jag tror inte en sekund på att sex killar misshandlade honom mitt i biografen bara för att han sa "så kan man inte bete sig". Och det första den här stackars "offret" gör efter misshandeln är att ta bilder på sig. Kom igen liksom, det här är alldeles för uppenbart vad det handlar om. En rasse och attention-whore som jävlades med några utlänningar och fick sig en rejäl läxa.

Hans vänner som ser svenska ut och att han valde att lägga ut bilderna på FB ger dig rätt i att anklaga honom för att vara rasist? Otroligt korkat och fördomsfullt av dig.
Hur lång tid skulle han ha väntat med publiceringen av bilderna för att det skulle vara ett godtagbart beteende enligt dig, en dag, en vecka? Och gäller det alla bilder som dokumenterar en händelse? Om någon skaffar en ny tatuering så får man posta bilder på den direkt efter, eller är man en "attention whore" då med? Om inte, så vad är skillnaden?
Och hur vet du att han postade bilderna direkt efter händelsen?