Hej!
Jag har haft min S3a i 3 veckor och är sjukt nöjd med den. Däremot har jag ett riktigt enerverande problem.
När ett känt Wifi-nätverk är tillgängligt vill jag ju absolut att telefonen kopplar upp sig där, så långt fungerar allting bra. Men så fort jag "går bort" från ett Wifi-nätverk startas inte mobilsurfen med 3G/4G automatiskt. Jag måste alltid då gå in i Inställningar>Fler inställningar>Mobila nätverk>>Nätverksoperatörer>halebop. När jag väl gjort detta tar det 10-15 sekunder så fungerar mobilsurfen igen, men att göra detta varje gång jag får tillgång till Wifi fungerar inte i längden. Som det är nu har jag totalt gett upp Wifi och kör bara på 3G/4G.
Att bara slå av/på "Mobil data" fungerar inte, utan jag måste söka efter Halebop varje gång för att få tillbaka surfen.
När jag kollade med halebops support om detta fick jag ingenting vettigt ur dem.
Lite info som kan hjälpa:
Samsung Galaxy S3 i9305 4G med Halebop Rubbet. Jag har ALLTID "Mobil data" påslaget, jag har heller inte "Angett en gräns för mobil data". Dessa två verkar vara boven från vad jag googlar men inte i mitt fall