2007-08-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty0147
Jag hoppas att du är ironisk!!
Sämre skitkanal får man leta efter, sänder riktiga b-filmer ofta amerikanskt kristet helylle med pekpinnar och moralpredikan.

Verkligen inte. Fastnade framför en drama/biografi om en gammal komiker häromdagen med Brad Garrett, förmodligen en STV film som iofs nästan alla på Hallmark är.. betyder verkligen inte att dom är dåliga, tycker jag iaf. Ofta filmer man aldrig har hört talas om, vilket är roligt.
Citera
2007-08-09, 21:50
Medlem
Agent|Os avatar
SVT 1 & 2 och Kunskapskanalen. 4+ för spansk fotboll, Eurosport för boxning och cykel. Tittar aldrig på någon annan kanal än dom uppräknade.
Citera
2007-08-09, 21:52
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayyden
Verkligen inte. Fastnade framför en drama/biografi om en gammal komiker häromdagen med Brad Garrett, förmodligen en STV film som iofs nästan alla på Hallmark är.. betyder verkligen inte att dom är dåliga, tycker jag iaf. Ofta filmer man aldrig har hört talas om, vilket är roligt.

Misstänker att det finns en rimlig anledning till det.
Citera
2007-08-09, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Misstänker att det finns en rimlig anledning till det.

Självklart. Som sagt, de flesta rullarna är straight to video. Och ogillas av filmexperterna.. men personligen tycker jag de flesta är sköna.
Citera
2007-08-12, 22:42
Medlem
Ingen, det är fan bara reklam hela tiden. Man blir ju tokig, går inte att se på TV när programmen pausar var 5 minut. Kollar iband på kunskapskanalen alternativt axcess eftersom där inte finns någon reklam.
Citera
2007-08-12, 23:02
Medlem
fire it ups avatar
Playboy .....Nej men jag skulle nog säga Tv6,för att dom visar My name is earl,Simpsons,2 and a half men m.m
Citera
2007-08-12, 23:46
Medlem
Kanal 6 är nog min favorit. Eller ja, viasat är bra på utbud..

Dock är ju tv4+ också en bra kanal, de har ju Conan o brien
Citera
2007-08-13, 02:58
Medlem
National Geographic Channel - bästa dokumentärkanalen på den svenska marknaden, tät följd utav SVT/UR:s Kunskapskanalen.

BAHN-tv är skön att slösova till...
Citera
2007-08-13, 15:23
Bannlyst
5an, 3an, 6an. bland filmkanalerna föredrar jag canal+
Citera
2007-09-12, 14:22
Bannlyst
Tv4!
Citera
2007-09-12, 20:17
Medlem
DawnOfTheDeads avatar
TV6 blir det nog mest på grund av Stargate SG-1.
Citera
2007-12-25, 15:05
Medlem
Rakiis avatar
TV6 är som sagt en väldigt bra ersättare för ZTV och min för stunden favoritkanal som alltid bjuder på riktigt bra samling av bra program, tv-serier och filmer. Även om jag följer/följt serierna dom visar redan på annan hand i förväg så tycker jag ändå att det är bra att dom visar Dexter, My name is Earl och mycket annat bra som andra kanaler hade struntat i, säkert. Sen att dom vågar visa Van Damme, Chan, Lee, Norris och Seagal-filmer är guld!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in