2007-08-09, 13:23
Medlem
Måste man bara säga en så blir valet: Kanal 5. Filip och Fredrik stavas huvudanledningen. Utan CSI hade kanalen också varit mycket svagare, även Jay Leno drar sitt strå till stacken.
Citera
2007-08-09, 13:47
Medlem
zyxzs avatar
Tv 3 är den absolut sämsta kanalen av dem alla. Jag spenderar hellre en dag med intelligensbefriade MTV än tv3. Sänds bara massa såpor, patetiska dokumentärer, och plågsamt pinsamma lekprogram.

Tack, nu fick jag ur mig den vreden.
Citera
2007-08-09, 13:49
Bannlyst
Talande textremsa

Alltså, har någon satt på den kanalen någon gång? Vad är den till för? Ska man som synskadad sitta och lyssna på repliker från filmerna? I alla fall har jag nog aldrig skrattat så mycket som när jag råkade stanna på den i kanallistan. Det är någon datorröst som läser upp replikerna från filmen eller programmet, (precis som om man ringer 118 999) och ibland blir det helt sjuka pauser mitt i orden och de låter helt galet. Kanske har jag lite speciell humor, men jag har i alla fall inte skrattat så mycket på mycket, mycket länge.

Om jag skall vara lite seriös:
Jag har börjat fatta tycke för TV4 Fakta, kanske för att jag inte har den ?
Annars skulle jag nog inte vilja vara utan 3:an och 5:an och av de två väljer jag helst 5:an för att de klart har bäst serier som Desperate Housewives och CSI.
6:an skulle jag också vilja ha, är så trött på all P3-/alternativ-musik som ZTV spelar upp dygnet runt.
Den absolut tråkigaste kanalen måste ju vara Eurosport, kollar någon på den?
Citera
2007-08-09, 18:06
Medlem
SVT1 - God blandning
TV6 - Simpsons och Cops
Hallmark - Ofta trevliga dramafilmer
Eurosport - The No. 1 in Tennis
Canal+ - Elitserien, NHL och Premier League
Viasat Golf - Behövs nog ingen vidare förklaring..
Citera
2007-08-09, 18:10
Medlem
kravallmackans avatar
tv4 fakta och kunskapskanalen står högt i kurs annars är svt och 6an bra skit, och inte att förglömma, fight club på eurosport
Citera
2007-08-09, 18:26
Bannlyst
1. svt1
2. svt 2
3. tv 8
4. animal planet
5. discovery
(6. önskar mig acxess tv)
Citera
2007-08-09, 18:30
Medlem
Då Discovery degenererats till en spam-kanal för bilnördar så får den göra plats för National Geographic Channel.

Tillägg:

NGC visar dokumentärer av högsta klass nästan dygnet runt. En fröjd att se den kanalen.!

Kunskapskanalen är ett propagandarör för den obskyra rörelsen (S)(V)T. TV4 Fakta visar mest enkelspårig skit i klass med Cops. Discovery Science´s dokumentärer kan dateras tillbaka minst 1 decennium i tiden. Näh, tacka vet jag NGC!
Citera
2007-08-09, 18:42
Medlem
AddeColciagos avatar
Jag tittar nästan aldrig på tv. Det enda jag följer är Conan O'Brien!
Om det är något annat jag vill se så laddar jag ner det och ser på datorn!

F1 kollar jag på också, i TV6 då. Och Discovery är en skön skvalkanal!
Citera
2007-08-09, 19:08
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokeruggla
1. svt1
2. svt 2
3. tv 8
4. animal planet
5. discovery
(6. önskar mig acxess tv)

Kan skriva under din lista mer eller mindre direkt, Jokeruggla, men jag vill lägga till TV4 Fakta och Kunskapskanalen. Vanliga TV4 hamnar däremot långt långt ner på listan...
Citera
2007-08-09, 19:35
Medlem
Citat:
Hallmark - Ofta trevliga dramafilmer

Jag hoppas att du är ironisk!!
Sämre skitkanal får man leta efter, sänder riktiga b-filmer ofta amerikanskt kristet helylle med pekpinnar och moralpredikan.
Citera
2007-08-09, 21:17
Bannlyst
TV4 och Kanal 5!
Citera
2007-08-09, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty0147
Jag hoppas att du är ironisk!!
Sämre skitkanal får man leta efter, sänder riktiga b-filmer ofta amerikanskt kristet helylle med pekpinnar och moralpredikan.

ja speciellt love come softly serien är bra. Sitter nu och vänter att fim 5 i den serien ska komma på dvd i usa då de 3 första bara visats på svenska hallmark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in