2013-01-05, 22:20
Medlem
Jag gick på Black & White igår på Paceville vilket är bargatan på Malta, jag blev sönderblåst på 17000 i ett rum med 3 damer i som jag inte låg med eller hade några som helst sexuella relationer med. Jag kom hit för ungefär 6 dagar sen och detta var min första ordentliga utgång på denna medelhavsö. Mitt konto är nu övertrasserat och det är 20 dagar kvar till löning.

Tankar och tips på vad man kan göra?
Citera
2013-01-05, 22:23
Medlem
BMWfans avatar
Käka nudlar och runka åt minnet
Citera
2013-01-05, 22:36
Medlem
8xxSeriess avatar
ärligt talat fattar jag inte hur folk lyckas..

Ja vad ska du göra? Du får väl tigga på gatan eller ringa hem och be någon föra över pengar?
Citera
2013-01-05, 22:40
Medlem
Om jag hade haft ngt minne alls om vad som hände på klubben hade jag gärna gjort det. Hittade dock en liten större modell krabat (låt oss kalla henne Shrek) och henne hade jag jävligt mkt sexuella relationer med i hennes bil på en folktom parkering (utom hennes två polare som satt längst bort på parkeringen.)

Hennes 38åriga kropp hade sett bättre dagar kan man ju uttrycka det som. När man legat där och pumpat ett tag så inser man att man inte e i närheten av att komma pga att man inte alls är upphetsad av hennes skavanker. Så man drar till med "Sry, I'm not gonna be able to cum in your face. Can you drive me home?"

Vi klär på oss och kör till ett ställe som heter Towers vilket är en mataffär cirka en 20 minuters gångavstånd från mitt hem. Men med tanke på att jag är så pass berusad och inte hade kunnat komma så tar jag och promenerar i 2 timmar med världens jävla blue balls.
Citera
2013-01-05, 23:11
Medlem
jannesvansloss avatar
Värdelös topic till att börja med.

Sedan, hur fan kunde du pröjsa 17k?
Du får väll tigga eller be någon här hemma föra över pengar.
Citera
2013-01-06, 15:10
Medlem
namgrebs avatar
Tankar och tips kopplade till din ekonomiska situation är inget som hör hemma i barer och nattklubbar.

Barer och nattklubbar -> Papperskorgen.

/MOD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in