2013-04-28, 19:06
Medlem
Yodawgimbads avatar
3 Härliga poäng för Öis idag och ännu skönare att man kliver förbi Gais i tabellen, derby nästa!
Citera
2013-04-28, 20:06
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yodawgimbad
3 Härliga poäng för Öis idag och ännu skönare att man kliver förbi Gais i tabellen, derby nästa!

Önskar att jag kunde vara på plats nere i Göteborg. Får försöka se den på nätet om den inte visas på TV. Är ingen stor fotbollssupporter men matcher med GAIS är alltid intressanta.
Citera
2013-04-29, 05:11
Medlem
Vilken bra börja för ÖFK också, jämfört med hur folk sa det skulle vara inför säsongen. Vi får se om vi håller denna standard, det är ganska troligt att vi inte slutar så högt upp i tabellen, men samtidigt är det svårt att tro säsongen kunde sluta i nedflyttning. Vi ÖFK supportrar kan vara ganska nöjda, tycker jag

Och det är ganska spännande att vi egentligen har en 'derby' här uppe. Jag har redan köpte biljetterna till GIF-matchen, och det ser ut som det blir minst 100 bortafans (som är ganska mycket för oss).
Citera
2013-04-29, 14:07
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Bra mycket bättre än dom där 1600 ni drar.

Roligaste är ju att det inte är så. Wallin bräkte ur sig det. Det stämmer inte. Roligare är det dock att ÖIS är så urfattiga att man, efter att ha tagit i hand och gjort upp om att dela på derbyintäkterna nyss drog sig ur. Säger väl en del om hur man själva budgeterat. Riktiga luffare.

Slutligen vill jag avsluta min lilla sanningsspridning med att ingen, och då menar jag verkligen ingen, bryr sig om vad någon från Örebro tycker. Moppelag med moppepublik.

Sött att du tror att någon orkar med och lyssna när Änglarnas efterblivna lillebror börjar bräka. Newsflash, ingen, och då menar jag verkligen ingen, bryr sig.
Citera
2013-04-29, 14:32
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Sött att du tror att någon orkar med och lyssna när Änglarnas efterblivna lillebror börjar bräka. Newsflash, ingen, och då menar jag verkligen ingen, bryr sig.
Hej, ser att du vaknade 2 dagar sent efter ditt thinnerrus och ska därför inte bli för spydig mot dig. Men det är lite tjatigt när du får mensverk utav exakt det jag skrivit om och om igen. Ingen bryr sig. Det gäller även dig, så det är bara att lappa igen kuksugarläpparna och återgå till din trasa. Hej hej.
Citera
2013-04-29, 14:52
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Hej, ser att du vaknade 2 dagar sent efter ditt thinnerrus och ska därför inte bli för spydig mot dig. Men det är lite tjatigt när du får mensverk utav exakt det jag skrivit om och om igen. Ingen bryr sig. Det gäller även dig, så det är bara att lappa igen kuksugarläpparna och återgå till din trasa. Hej hej.

Ser att du kommit av både din syrra och ditt limsniffande, kul att se att du tog dig tid att skriva här. Nu kan du gå tillbaks till ditt incestfyllda patetiska liv och sluta hävda din minimala GAISdase i den här tråden. Ha en bra dag, använd kondom.

ONT, vem tror ni startar bredvid Mohamed på mittfältet idag nu när Nilsson är borta?
Citera
2013-04-29, 14:59
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ser att du kommit av både din syrra och ditt limsniffande, kul att se att du tog dig tid att skriva här. Nu kan du gå tillbaks till ditt incestfyllda patetiska liv och sluta hävda din minimala GAISdase i den här tråden. Ha en bra dag, använd kondom
Originaliteten i bölebro är lika stor som variationen i genpoolen ser man. Ja men en får tacka då. Ha en bra dag själv.
Citera
2013-04-29, 15:07
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:

ONT, vem tror ni startar bredvid Mohamed på mittfältet idag nu när Nilsson är borta?
Skulle sätta mina slantar på Berger.
Citera
2013-04-29, 15:17
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxness
Skulle sätta mina slantar på Berger.

Känns rätt troligt. Hoppas han gör en kanonmatch, han förtjänar det efter allt skit han haft de senaste säsongerna.

Var kan man se matchen?
Citera
2013-04-29, 15:24
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Känns rätt troligt. Hoppas han gör en kanonmatch, han förtjänar det efter allt skit han haft de senaste säsongerna.

Var kan man se matchen?
På Behrn såklart, Västra Stå! :-)

Annars så är det väl på CSportseller om Svenska spel sänder det, är osäker på det sista
Citera
2013-04-29, 15:34
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxness
På Behrn såklart, Västra Stå! :-)

Annars så är det väl på CSportseller om Svenska spel sänder det, är osäker på det sista

Skulle gärna, men osäker om jag hinner. Ska kolla upp det, tack!
Citera
2013-04-29, 17:36
Medlem
nomadics avatar
Huga. Har ingen bra känsla inför matchen ikväll, fruktar Varbergs synkade anfallsduo Altemark-Vanneryd/Patrik Larsson. Berger eller Nkili ersätter Tobbe på mitten, har svårt att se några andra alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in