Citat:
Ursprungligen postat av BrianGuilbert
Jag citerar dig då jag vill ha din uppmärksamhet.
1. Hur ser Ljungskile fansen på att premiären flyttas till Borås?
2. Från Bajen håll möts beskedet med öppna armar, närmare till Stockholm, bättre arena, bättre plan, bättre stad.
3. Men som LSK:are borde man väl bli ganska lack på att man får en mindre hemmamatch?
4. BTW: Ställer ni några som helst krav på er planskötare eller är dennes jobb att försöka misshandla gräset så mycket som möjligt och sen berätta för spelarna var alla gropar är?
1. Det är givetvis tråkigt, inte minst ekonomiskt.
Kubben har svåra bekymmer med skatteskulder på momsen efter ombyggnaden av arenan, man kan säga att årets säsong är bra om LSK spelar i Superettan iår och nästa år.
2. Jag hade också blivit nöjd om bortamatcherna kom närmare, med bättre infrastruktur, iallafall om jag haft återbetalningsskydd på resebiljetten.
Fast att gå sådär 30min ifrån tågstationen tycker jag inte är så farligt, sen är ju inte Ljungskile en stad.
3. Ja, jag har ju sett fram emot detta - har varit sugen på hamburgaren i pausen länge.
4. På grund av ekonomin så tvingades klubben säga upp ett antal vaktmästare förra säsongen, så det mesta sköts ideellt.
Sen har ju vädergudarna inte varit med oss, och plantäckningen är uthyrd till Häcken.
Vad gäller groparna så var ju inte minst Bajen pigga på att springa där det var som värst.