hejsan, det är såhär att jag kan inte uppdatera min samsung galaxy note (N7000) i mobilen, för då står där att det inte finns några uppdateringar tillgängliga. När jag kopplar mobilen till datan, och öppnar samsungs egna program [KIES] såstår där att "eheten stödjer inte uppdateringar via kies"
jag sitter fast på androidversion: 2.3.6 gingerbread. vill upp till 4.0 ICS.
kolla även att mitt ROM, dom 3 sista bokstäverna är (KOR) ska inte där stå NEE för att jag bor inom norden?
hade varit snällt ifall någon teknisk jävel kan hjälpa mig.
har du kollat om den går att uppdatera från telefonen?
borde vara under inställningar - om telefonen - programvaruuppdatering - uppdatera, eller liknande.
har du kollat om den går att uppdatera från telefonen?
borde vara under inställningar - om telefonen - programvaruuppdatering - uppdatera, eller liknande.
Det funkar inte, står att där inte finns någon uppdatering tillgänglig.
om jag flashar in denna med odin?, startar mitt mobil upp med ICS efter det? inga andra speciella saker som behövs göras? behöver all hjälp jag kan få... inte så kunnig inom detta området direkt
om jag flashar in denna med odin?, startar mitt mobil upp med ICS efter det? inga andra speciella saker som behövs göras? behöver all hjälp jag kan få... inte så kunnig inom detta området direkt
Precis inget annat ska behövas. Du kommer få den nordiska versionen så du borde få OTA uppdateringar efter det med.