Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-01-04, 14:19
Medlem
GeneticHerbss avatar
Jag ber om ursäkt om jag har placerat denna fel men jag måste få sjunga ut om redbets lilla reklam banner som finns lite här och var på Flashback.

Blått och rött tillsammans är en extremt jobbig färg för mig.. Först så uppfattar jag det som att den blinkar som en diskolampa och efter en stund sticker det i ögonen på mig samt tårar lite lätt.

Är det någon annan som blir påverkad på samma sätt som jag och kan ni snälla välja att placera den på forumet för opiater eller liknande så man slipper se den?
Citera
2013-01-08, 14:00
Medlem
zoccers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneticHerbs
Jag ber om ursäkt om jag har placerat denna fel men jag måste få sjunga ut om redbets lilla reklam banner som finns lite här och var på Flashback.

Blått och rött tillsammans är en extremt jobbig färg för mig.. Först så uppfattar jag det som att den blinkar som en diskolampa och efter en stund sticker det i ögonen på mig samt tårar lite lätt.

Är det någon annan som blir påverkad på samma sätt som jag och kan ni snälla välja att placera den på forumet för opiater eller liknande så man slipper se den?
Utseendet kan alltid diskuteras, att dom far med vilseledande marknadsföring tycker jag är värre.
Citera
2013-01-08, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Utseendet kan alltid diskuteras, att dom far med vilseledande marknadsföring tycker jag är värre.

Jasså på vilket sätt gör dom det?
Citera
2013-01-08, 15:31
Medlem
zoccers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Jasså på vilket sätt gör dom det?

Bonus på första bettet och bonus på insättning är inte alls samma sak.
https://www.flashback.org/t2029709
Citera
2013-01-08, 22:13
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneticHerbs

Detta (adblock) bör råda bot på ditt problem, åtminstone ifall du använder webbläsaren Chrome!
Citera
2013-01-08, 23:53
Medlem
AbrahamLincolns avatar
https://www.flashback.org/sp36419959

Installera scriptet för att få bort reklamen. Funkar bättre för FB än ad block.
Citera
2013-01-09, 01:01
Medlem
GeneticHerbss avatar
Jag kanske skulle nämnt att jag endast surfar på min iPad.
Datorn är endast till för spel så något Adblock är jag inte i behov av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in