Tjenare alla smokers!
Har idag fått all utrustning, nu ska det börjas med odlingen.. som jag har väntat.
Det är jag och en kompis som för någon vecka sedan blev less på att det aldrig fanns weed i våran lilla stad, och när det väl fanns var det dåligt röka men högt pris. Så vi började prata om att odla eget, bara för skojs skull, men vi kom båda ganska snabbt på att detta var faktiskt en väldigt bra ide. Så några klick senare så var allt vi behövde beställt. Jag har i min ungdom läst om cannabisodling så jag kan en hel del, men låååångt ifrån allt.
Vi tänkte starta som en slags dagbok, har själv sett såna trådar innan och har lärt mig väldigt mycket. Det är även bra för oss om vi har någon fråga eller fundering.
Ska bli väldigt roligt detta, speciellt om allt går som det ska, att få se denna vackra blomma växa ska bli väldigt spännande.
Som rubriken säger är det Topp44, vi valde denna strain eftersom har hört att den ska vara bra för förstgångsodlaren samtidigt som den går lite fortare att odla än dom flesta andra.
Kommer lägga upp bilder veckovis, och göra updates. även kommer jag fråga fråga frågor om det är något vi behöver hjälp med.
Hoppas detta uppskattas och att någon följer detta!