Jag var trög nog att jag "gömdE" ca 10 st 40 mg Ritalin kapslar i en lösnus o jag glömde bor.... en några daga sedan s skulle jag a en snus oc hitade själva reserter av kapslar,8
Jag var trög nog att jag "gömdE" ca 10 st 40 mg Ritalin kapslar i en lösnus o jag glömde bor.... en några daga sedan s skulle jag a en snus oc hitade själva reserter av kapslar,8
Kommer jag nu bi lie piggare när jag a en snus?
Hur tänker man när man gömmer nått sånt i snus? Det är ju bara ett sätt som det kan sluta på, förvånad att du ens hade 8 kaps kvar...
Kan någon som förstår vad grabben har skrivit översätta?
Om jag förstår rätt så har han gömt ritalin i lössnus och nu hittar han bara 8 kapslar i snusen, eller?
Jag gömde 10 kapslar Ritalin i en general lös, därför att jag kände på mig att dom skulle göra en lien koll i mitt rum. nu hittar jag inga spår efter kapslarna.
Frågan är kommer det bli någon effekt när jag ar en prilla???
Jag gömde 10 kapslar Ritalin i en general lös, därför att jag kände på mig att dom skulle göra en lien koll i mitt rum. nu hittar jag inga spår efter kapslarna.
Frågan är kommer det bli någon effekt när jag ar en prilla???
Man får inget veta om man inte prövar Let's go! Kom tillbaka med rapport om hur det funkade
Jag la 10 xtc i en portion snus dosa för en massa år sen.
Vart hög av att snusa.
Men dom löste ej upp sig dom fick bara massa brunna prickar.
Efter det har jag aldrig förvarat mitt godis där.
Du ska nog inte injicera det iallafall..nikotin är ett av världens giftigaste ämne..men för all del! Skjut upp det i armvecket..har du tur så blir du pigg...annars har mänskligheten tur och vi slipper dig i fortsättningen!