Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Jag gissar att TS pratar om det automatiska meddelande som skickas ut när ett inlägg har raderats för omröstning.
Att TS är upprörd över att det inte har hänt något efter detta förstår jag inte då det snarare innebär att det har beslutats att ingen påföljd krävs.
Det jag menar är att om inlägget bryter mot forumets regler så får man en varning eller torterad, men om man inte får en varning eller blir torterad så bryter väl inte inlägget mot forumets regler?
Och när man får flera sådana här varje dag (nåja) så tänker jag "om jag inte fick en varning, varför blir inte inlägget/tråden återställt?"
Om andra moderatorer sitter och läser dessa inlägg och inte anser att de är brott mot mänskligheten och väljer att rösta nej, så är det ändå borta sen ju. Och därför tycker jag att man bör föra statistik över hur många som raderar trådar/inlägg som sedan röstas ned.
Då skulle man kunna få en rätt bra överblick om det nu skulle finnas moderatorer som är överkänsliga eller raderar hej vilt kanske i onödan?
Klart jag är glad att jag inte får varningar hela tiden, får då skulle livet bli ganska jobbigt och ensamt.