Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Trist med influensa. Turligt nog är jag immun mot den. Har dock lyckats med att ha två rediga förkylningar i vinter. Det suger. Krya på er.
Fläskkotletter är min absoluta favoriträtt alla kategorier. Tror jag nämnt det så där en hundra gånger. De går att variera i all oändlighet med små medel. Era såg alldeles förbaskat mumsiga ut. Timjan och äpple är en svårslagen combo när det gäller fläskkött.

Tackar så mycket. Du är för gullig du

Ja influensa suger hårt. Svinvarianten var det dessutom så jag tyckte att fläskkotletter var en passande och välsmakande hämnd mot den onde och smittospridande Grisaknoen och hans stödtrupper hehe
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Andra försöket med pulled pork nu då!
Första försöket tog jag ut för tidigt och det blev inte så saftigt som jag läst att det ska vara!
Så nu fick det vara i ugenn på 120grader i 6timmar och sen stängde jag av värmen och körde på eftervärme i drygt en timme!
http://i49.tinypic.com/vid4l5.jpg
Serverades med lite utgräddfilad quacamole (pga avokadobrist), bbq-sås, majs och gräddfil!
Det blev mycket bättre än förra gången men fegade nog lite med kryddningen, nästa gång så!!

En död gris är en bra gris, och din såg ju inte enbart död ut, utan även väldigt smarrig ut
Citat:
Ursprungligen postat av Manhood
Influensa suger riktigt mkt! Hämtade grabben på dagis idag, 10/40 hade varit där så det är väl bara en tidsfråga innan helvetet kommer innanför våra dörrar
Bra uppbulkning du fixat till, man behöver mkt energi efter sjukdom. Ser smarrigt ut!
Uff har man ungar så åker man garanterat dit för eller senare, så gör dig redo

.
Tackar för berömmet. Jo nog behöver jag äta upp mig. Jag gick ned nästan 7 pannor på en vecka så en rejäl fläskladdning satt inte helt fel